Gå til innhold

Hva betaler dere for håroppsett og sminke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva betaler dere for oppsett og sminke?

Og hva inngår i den summen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2000 kr for håroppsett og sminke. Da inngår også prøving i forkant.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Det hørtes billig ut Yvonne. Jeg betaler 1700 kr timen for sminke og make-up. Beregner 3 timer.

Prøvetime kommer i tillegg, men det tar ikke så lang tid.

Skrevet

2000 kr for håroppsett og sminke. Da inngår også prøving i forkant.

Hvor får du gjort det? :)

Skrevet

Det hørtes billig ut Yvonne. Jeg betaler 1700 kr timen for sminke og make-up. Beregner 3 timer.

Prøvetime kommer i tillegg, men det tar ikke så lang tid.

Bruker en som driver freelance.

Hvor får du gjort det? :)

Bruker Line Pedersen som driver freelance.

Skrevet

Jeg er litt frustrert.... Har ingen fast frisør og vet heller ikke om noen gode som kan sminke meg, hvor får jeg tak i det. Sendte hun du linket til Yvonne, men vet jo ikke om hun har mulighet å komme her jeg bor... Bor i akershus.

Skrevet (endret)

Jeg er litt frustrert.... Har ingen fast frisør og vet heller ikke om noen gode som kan sminke meg, hvor får jeg tak i det. Sendte hun du linket til Yvonne, men vet jo ikke om hun har mulighet å komme her jeg bor... Bor i akershus.

Jeg kommer fra Akershus, det burde ikke være noe problem. :)

Endret av Yvonne
Skrevet

Har ei beskjent fra facebook som driver med dette proff også og spurte henne og hun skulle ha 700, så skal snakke litt med henne :)

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

Jeg betaler 850,- i timen for hår og sminke. Regner med å bruke 2 timer ettersom håret mitt ikke skal settes opp i noen vanskelig frisyre, kun krøll, et par hårnåler og MASSE hårspray. :gjeiper:

Skrevet

Gratis:) Tante er frisør, så hun tar seg av dette. Har 1 år på prøve meg frem så jeg skal nok bli fornøyd.

Skrevet

Jeg har en venninne som er frisør så hun gjør det gratis. Sminke gjør jeg selv, bare å øve.

Skrevet

Jeg skal betale mellom 5000 og 6000,- !!!

MEN! Her er det prøvetime, håroppsett og sminke for meg, evt løshår og klipp om det trengs.

Håroppsett og sminke for forlover

Håroppsett for brudepike

I tillegg får vi snitter og champagne og de stenger hele salongen så det er bare oss der hele dagen.

Vi er i salongen og kler på oss der så vi reiser rett til kirken.

MYE penger, men dette er min faste frisør og jeg tar ingen sjanser på akkurat denne dagen ;o)

(oppdelt så er det 3500 for meg, 1500 for forlover og mellom 500-1000 for brudepiken)

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg skalhos min faste frisør betale 2000-3000. (får vite nøyaktig når jeg har vært på prøvetime)

For dette får jeg:

prøvetime (hun har satt av en hel dag til meg, så vi kan prøve masse. Både frisyre og sminke)

smike/ makeup på bryllupsdagen

oppsett av hår på bryllupsdagen

påkledning på salongen

Vi prøver å spare på de fleste tingene til bryluppet, men allurat frisør skal jeg ha henne jeg alltid går til! Gleder meg veldig!

Skrevet

Jeg har vært i kontakt med et lokalt parfymeri, og ei som jobber der ( og som har lang erfaring innen faget) skal sminke meg - helt gratis!! Skal også på prøvesminking noen uker i forveien.

Håret skal jeg ha ned på dagen, men trenger litt hjelp til krølling, det får jeg hjelp til av en kompis som er utdannet frisør.

Så jeg får sminke og håroppsett heeelt gratis - herlig med alt man kan spare inn på :)

Skrevet

Jeg bor i Asker, noen som har noen forslag hvor bruden og brudensmor kunne fått sminke og oppsetting av hår til en grei pris?

Eller noen som vet om noen som kan komme hjem å fikse? pris?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...