Gjest Mann Skrevet 31. januar 2011 #101 Skrevet 31. januar 2011 Har du noen gang sugd på leppene til en kvinne til hun kommer? Store, hovne, røde, kåte varme våte lepper? Minner fint lite om kylling... Såå enig...fint lite som gjør meg mer kåt,enn å suge og kose med store,hovne røde,kåte,varme og våte kjønnslepper...(sikle sikle..) Ikke minst er det ufattelig vakkert med litt lange lepper!
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2011 #102 Skrevet 31. januar 2011 Når det er sagt syns jeg fitte er fint, vakkert og gøy, så jeg blir trist av å høre at man ønsker operasjon bare fordi kjønnsleppene henger utenfor. Det er vanlig, vakkert og stor stas å suge på! (Eller bli suttet på) Er du bi eller lesbisk, du?
itchii Skrevet 31. januar 2011 #103 Skrevet 31. januar 2011 (endret) I følge min kjæreste sitter den perfekte vagina mellom mine ben. Hva som anses som pent eller ikke av andre bryr vi oss ikke om. Min er sunn og frisk, fungerer ypperlig til sitt bruk. Det har aldri falt meg inn å sjekke om den kan være usymmetrisk/rufsete i forhold til andre sine. Operere den for syns skyld kunne aldri falt meg inn! Føler med alle som er ubekvemme med sine underliv. Skjønner man vil fikse ødelagt muskulatur etter rupturer, eller kjønnslepper som kommer i klem og forårsaker smerte/ubehag. Men pga utseende? Nei. Endret 24. september 2013 av itchii 1
Gjest M Skrevet 2. februar 2011 #104 Skrevet 2. februar 2011 Fordi de indre kjønnsleppene synes mellom de ytre kjønnsleppene når jeg står. Har plukket opp flere steder at folk synes det er stygt, og slike fitter kalles for utrolig mange stygge ord. Mine beste venninner har snakket om det (uvisst om de vet hvordan jeg ser ut nedentil) og de sa alle sammen "æsj", og at når selvmordsbombere kommer til jomfruene i himmelen så blir de skuffa/sinte/ukåte hvis jomfruene har store indre kjønnslepper. Kjæresten min elsker fitta mi. Ha koser med den og nyter å se på den. Han godtar at jeg opereres fordi det vil hjelpe på mitt selvbilde, men han synes personlig ikke at det er nødvendig eller verdt risikoen osv... At de indre kjønnsleppene dine synes når du står er, er 100 ganger finere enn de som ikke synes. Så om det ikke plager deg på noen måte så la for guds skyld det som høres ut som en (unnskyld utrykket) sexy mus, være. IKKE spør vennindene dine til råds. De har ikke peiling på hva en mann synes er sexy. For all del glem også jomfruer og himmel etc etc. En pakistansk manns syn på en vakker mus har ingenting med en norsk manns kåtskap når han ser og er nær en deilig mus medindre kjønnslepper som er der de naturlig skal være. Fikk jeg valget og ting bare handlet om en f...'s utseende ville jeg 50 ganger heller hatt din mus foran meg enn avklippede kjønnslepper. Det var min mening
Gjest Mysticgirl Skrevet 3. februar 2011 #105 Skrevet 3. februar 2011 Typen min har også snakket nedsettende om lepper osm henger utenfor de ytre. Han sa at min fitte var så fin som ikke hadde lepper utenfor!!Mens hans ex hadde lange lepper utenfor!! Hallo jeg synes bestandig det ser så fint ut med lepper som henger utenfor jeg!
Gjest KateW Skrevet 3. februar 2011 #106 Skrevet 3. februar 2011 Er du bi eller lesbisk, du? Hva har det med saken å gjøre?
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2011 #107 Skrevet 3. februar 2011 Typen min har også snakket nedsettende om lepper osm henger utenfor de ytre. Han sa at min fitte var så fin som ikke hadde lepper utenfor!!Mens hans ex hadde lange lepper utenfor!! Jeg blir så disgusted av folk som snakker om at den nye kjæresten er/har noe som er finere, bedre etc enn eksen. Hvis det blir slutt med en sånn type, kan man jo bare regne med han snakker nedsettende om deg og til neste dame. Takke meg til en real kar som kan gi komplimenter uten å rakker ned på andre! At man snakker nedsettende om andre sier utrolig mye om den som snakker... 2
Gjest Airi Skrevet 3. februar 2011 #108 Skrevet 3. februar 2011 Typen min har også snakket nedsettende om lepper osm henger utenfor de ytre. Han sa at min fitte var så fin som ikke hadde lepper utenfor!!Mens hans ex hadde lange lepper utenfor!! Hallo jeg synes bestandig det ser så fint ut med lepper som henger utenfor jeg! Hadde det vært typen min, hadde han fått seg en kraftig irettesettelse. 1
Gjest brutal_mann Skrevet 3. februar 2011 #109 Skrevet 3. februar 2011 Hva har det med saken å gjøre? Det handler om han kan dra seg i snoppen etter ting du skriver
milfdigger Skrevet 3. februar 2011 #110 Skrevet 3. februar 2011 driter i hvordan den ser ut bare den er trang og stiller opp når jeg vil ha tømt meg
Gjest Mysticgirl Skrevet 3. februar 2011 #111 Skrevet 3. februar 2011 Hadde det vært typen min, hadde han fått seg en kraftig irettesettelse. Ja han fikk det og! 1
Gjest KateW Skrevet 4. februar 2011 #112 Skrevet 4. februar 2011 Det handler om han kan dra seg i snoppen etter ting du skriver Ah! *noterer* Jupp, jeg slikker fitte daglig, til frokost. Med sukker på!
Gjest Airi Skrevet 4. februar 2011 #113 Skrevet 4. februar 2011 Ah! *noterer* Jupp, jeg slikker fitte daglig, til frokost. Med sukker på! Dårlig gjort ovenfor innehaveren av denne fitta. Sukker er ikke bra for ph-balansen
Gjest KateW Skrevet 4. februar 2011 #114 Skrevet 4. februar 2011 Dårlig gjort ovenfor innehaveren av denne fitta. Sukker er ikke bra for ph-balansen Hm... Det tenkte jeg ikke på....
Gjest Blubberella Skrevet 4. februar 2011 #115 Skrevet 4. februar 2011 Jeg leste tittelen på tråden her høyt til kjæresten og da svarte han "det må være di det!"
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2011 #116 Skrevet 4. februar 2011 Jøsse meg, det må da være lov å ha preferanser. Mange synes det er ekkelt med indre lepper som henger og slenger. Ikke noe galt i å mene dette, alle har preferanser. At en fyr skal få en irettsettelse pga. at han liker noe, det er jo bare sykt. Kvinner liker jo menn med god økonomi, er slike preferanser syke?
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2011 #117 Skrevet 4. februar 2011 Gud, så trist å lese Du opererte underlivet ditt pga stygge utsagn frå ein umoden drittunge. Det må du leva med resten av livet. Kva gjer det med sjølvtillitta di, trur du? Jøss så flink du er imli, det kreves veldig mye å rakke ned på noen som har hatt det veldig vanskelig.
Gjest Airi Skrevet 5. februar 2011 #118 Skrevet 5. februar 2011 (endret) Jøsse meg, det må da være lov å ha preferanser. Mange synes det er ekkelt med indre lepper som henger og slenger. Ikke noe galt i å mene dette, alle har preferanser. At en fyr skal få en irettsettelse pga. at han liker noe, det er jo bare sykt. Kvinner liker jo menn med god økonomi, er slike preferanser syke? Nå er det ikke snakk om å få kjeft for å synes noe er fint, men å rakke ned på det man ikke synes er like fint. Å snakke nedsettende om noen man har hatt en nær relasjon til for helt normale fysiske ting er bare lavmåls. Et nærmere eksempel er vel å begynne å sammenligne kjærestens penis med ekskjæresten, og latterliggjøre eksens penisen. Hadde jeg gjort sånn, håper jeg kjæresten min hadde kjefta meg full også. Da hadde jeg vært ei skikkelig drittkjerring. Endret 5. februar 2011 av Airi
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2011 #119 Skrevet 7. februar 2011 Jeg tenkte selv slike ting da jeg var 14-15. Å ta en slik oprasjon. Jeg hadde en teit ide om at kroppen min hadde vært heeelt perfekt hadde jeg bare gjort det. Men det gjorde jeg ikke. Og nå har jeg en kjærest som elsker kroppen min som den er, og vaginaen min. At han for stivas er jo egentlig et tegn på et det han ser ikke er grusomt. Og JA gutter og jenter liker forskjellige ting. Sånn er det jo bare. Noen gutter liker slanke jenter, noen liker formfulle jenter.. Personlig syns jeg heller man skal tenke at viss en person ikke liker deg for den du er, er ikke personen verdt å bruke tiden på. Finn den gutten eller jenta som liker kroppen og skrittet ditt som det er. Og ja. Jeg liker "fitta mi" veldig godt jeg.
Gjest vannmann1978 Skrevet 28. februar 2011 #120 Skrevet 28. februar 2011 Mike jeg skulle ønske jeg hadde møtt en gutt som deg! Skulle ønske noen hadde sagt dette til meg en gang- jeg har aldri trodd at gutter kunne godta hva som helst.. Fint å vite det finnes menn som deg!!!!!Jeg skulle ønske jeg visste om det før jeg selv opererte mine indre kjønnslepper fordi den ene stakk bittelitt utenfor. Hver eneste gang jeg skulle ha sex var jeg redd for hva gutten tenkte om det. Men nå skjønner jeg...litt for sent.. at jeg var normal og bra nok likevel. Så dere jenter som vurederer å ta en slik operasjon- ikke gjør det. Det reduserer følsomheten, og hvis det går helt galt mister du sexlysten...jeg vet ikke hvordan jeg skal få den tilbake. Hvis noen der ute har råd tar jeg imot med takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå