Gjest pepsimax Skrevet 11. januar 2011 #1 Skrevet 11. januar 2011 heisann! jeg jobber i kommunen, og 50% og har derfor ikke hatt så mange vakter etter nyttår enda slik at jeg har glemt og levere skattekortet mitt. Men, vi får jo lønn imorgen :O:O !!!!!!!!! what to dooooOO!!!!!!!!!!! vi får jo lønna på forskudd, altså hele januarlønna imorgen, leste et sted at arbeidsgiver kan bruke skattekortet fra ifjor også i januar året etter. stemmer det? og at siste frist altså er før lønna i februar? rimelig stressa nå! har ikke litt råd til halv lønn engang, og jeg er somregel flink til og følge med på alt sånn.. akkuratt fått kontroll på økonomien også
Gjest pepsimax Skrevet 11. januar 2011 #2 Skrevet 11. januar 2011 kan legge til at de altså har skattekortet mitt fra 2010 siden jeg har vært ansatt der siden juni 2010.
Gjest navnelapp Skrevet 11. januar 2011 #3 Skrevet 11. januar 2011 forrige års skattekort gjeld for lønn i januar. Dessutan får vel kommunen dette elektronisk frå Skatteetaten? Eg har ikkje levert skattekort på mange år, eg jobbar i staten. HR seier det ikkje er nødvendig.
Gjest pepsimax Skrevet 11. januar 2011 #4 Skrevet 11. januar 2011 ÅÅ TAKK! jo vi må levere uansett da, henger en konvolutt på jobb vi skal legge dem oppi, men jeg så at noen la oppi der idag også, derfor hååååpet jeg at det ikke var for sent. jeg fikk ikke spurt noen, fordi det var så hektisk ikveld..men jeg ble ganske panisk der for meg selv:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå