Gjest Sobril Skrevet 11. januar 2011 #1 Skrevet 11. januar 2011 Jeg er 40 om få år, men har ALDRI vært på planlagt date. Jeg har tilfeldigvis truffet en fyr, vi har forelsket oss og så har det bare "blitt sånn". Hva gjør man egentlig på en date? Blir det ikke kunstig å treffe folk på den måten? Litt kleint fordi det er lagt opp til at det KANSKJE skal bli noe mer?
Facepainter Skrevet 12. januar 2011 #2 Skrevet 12. januar 2011 Jeg er 40 om få år, men har ALDRI vært på planlagt date. Jeg har tilfeldigvis truffet en fyr, vi har forelsket oss og så har det bare "blitt sånn". Hva gjør man egentlig på en date? Blir det ikke kunstig å treffe folk på den måten? Litt kleint fordi det er lagt opp til at det KANSKJE skal bli noe mer? Jeg har vært på mange dates og det har aldri vært kleint. Det er kanskje litt kunstig om det er folk man aldri har kommunisert med før, såkalte blind dates, men om det er folk man har truffet via nettet er det verken kunstig eller teit for min del. Det føles mest som å treffe noen som man kjenner litt og vil bli bedre kjent med, og det er vel forsåvidt det det er. Dette avhenger nok litt av hvor selektiv man er. Om man går på en date med en person man overhodet ikke kjenner så kan jeg tenkte meg at det kan bli kleint. På en date kan man vel gjøre hva som helst. Jeg foretrekker å møtes på en kafe eller pub og ta en pils eller to, men mulighetene er uendelige.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2011 #3 Skrevet 14. januar 2011 En date er kort og godt ett møte for å bli litt kjent, og etterhvert se om man kanskje passer sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå