Gå til innhold

Tenner på..

Gjest Anonym_Jente21

Fremhevede innlegg

Gjest Anonym_Jente21
Skrevet

Det er en i klassen jeg er veldig betatt av. :rødme:

Ble betatt først og fremst pga. han gir et slags "BadBoy" energi.. og at han skilte seg ut fra klassen (vel nå er vi 25 elver der 5 er gutter men men!) han er stille, mystisk, mann med få ord, utlending, naturlig brun og heit as hell! :lur:

Men på en back2school klassefest så diskuterte vi om sex.. og der vi diskuterte "våres første gang".. og da det var hans tur å svare så svarte han at han var nysgjerrig på det selv (altså hans første gang vil komme) :jepp:

Og helt siden har jeg ikke klart å tenke på noe annet enn å være hans første! Jeg har alltid sett han som den type gutten som har minst 50 sexpartere på cv`en, og det kom som en veldig stor sjokk da han fortalte oss at han var jomfru. I det siste dagene har jeg kun fantasert/drømt om at jeg skal være den personen til å gi han den digge følelesen etter å ha blitt rundtpult! Jeg har rett og slett lyst til å pule hjernen ut av han.. Jeg har aldri i mitt liv vært så kåt og våt av noe form for fantasi utenom denne.. :regn:

Er det andre jenter der ute som har fått denne fantasien/kåtskap om jomfruer før?

Føler at det er litt tabu.. håper jeg ikke er alene :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Kanskje han jugde om det for å få dere jenter til sengs? :P

Dette er nok ingen tabufantasi.

Skrevet

Å! det tenkte jeg ikke på!

Hmmmpf.. nå må jeg revurdere hele situasjonen igjen! :gjeiper:

Skrevet

Prøver du å implementere at det er en vanlig fantasi hos dere jenter?!

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Prøver du å implementere at det er en vanlig fantasi hos dere jenter?!

Nå vet jeg ikke så veldig mye om hva andre jenter fantaserer om. :/

Skrevet

Nå vet jeg ikke så veldig mye om hva andre jenter fantaserer om. :/

Nei nei, men har DU fantasert om noe som å ta jomfrudommen til en annen gutt? :lur:

Skrevet

ÅÅÅååå! Nå har du bare ødelagt fantasien min Kevlarsjal! :sukk:

Nå blir jeg sikkert noia hvis det kommer til å skje noe med han og meg.. tanken om han player meg kommer garantert å poppe.. å da blir bare hele stemningen ødelagt!.. :tristbla:

Skrevet

Jeg har "tatt" 2 jomfruer, var ganske tent med tanken. Kom ganske fort for de begge og begge så utrolig skuffa ut etter bare å ha putta penis litt inni også ble de ferdig. Jeg forelso at vi kunne ta en andre og tredje runde - og da gikk det mye bedre ;) Han ene var min daværende kjæreste som jeg fikk lært opp skikkelig bra! ;)

Skrevet

Er det vanlig å fantasere slik?

Jg vet at gutter gjør det eller at det er en ære for dem å være den første, men jenter? Blir d samme for jenter?

Skrevet

Jeg blir også tent av tanken på å ta jomfrudommen til en gutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...