Gjest Anonym_Jente21 Skrevet 11. januar 2011 #1 Skrevet 11. januar 2011 Det er en i klassen jeg er veldig betatt av. :rødme: Ble betatt først og fremst pga. han gir et slags "BadBoy" energi.. og at han skilte seg ut fra klassen (vel nå er vi 25 elver der 5 er gutter men men!) han er stille, mystisk, mann med få ord, utlending, naturlig brun og heit as hell! Men på en back2school klassefest så diskuterte vi om sex.. og der vi diskuterte "våres første gang".. og da det var hans tur å svare så svarte han at han var nysgjerrig på det selv (altså hans første gang vil komme) Og helt siden har jeg ikke klart å tenke på noe annet enn å være hans første! Jeg har alltid sett han som den type gutten som har minst 50 sexpartere på cv`en, og det kom som en veldig stor sjokk da han fortalte oss at han var jomfru. I det siste dagene har jeg kun fantasert/drømt om at jeg skal være den personen til å gi han den digge følelesen etter å ha blitt rundtpult! Jeg har rett og slett lyst til å pule hjernen ut av han.. Jeg har aldri i mitt liv vært så kåt og våt av noe form for fantasi utenom denne.. Er det andre jenter der ute som har fått denne fantasien/kåtskap om jomfruer før? Føler at det er litt tabu.. håper jeg ikke er alene :gjeiper:
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 11. januar 2011 #2 Skrevet 11. januar 2011 Kanskje han jugde om det for å få dere jenter til sengs? Dette er nok ingen tabufantasi.
Gjest TS Skrevet 11. januar 2011 #3 Skrevet 11. januar 2011 Kanskje han jugde om det for å få dere jenter til sengs? Dette er nok ingen tabufantasi. Å! det tenkte jeg ikke på! Hmmmpf.. nå må jeg revurdere hele situasjonen igjen! :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2011 #4 Skrevet 11. januar 2011 Kanskje han jugde om det for å få dere jenter til sengs? Dette er nok ingen tabufantasi. Prøver du å implementere at det er en vanlig fantasi hos dere jenter?!
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 11. januar 2011 #5 Skrevet 11. januar 2011 Prøver du å implementere at det er en vanlig fantasi hos dere jenter?! Nå vet jeg ikke så veldig mye om hva andre jenter fantaserer om. :/
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2011 #6 Skrevet 11. januar 2011 Nå vet jeg ikke så veldig mye om hva andre jenter fantaserer om. :/ Nei nei, men har DU fantasert om noe som å ta jomfrudommen til en annen gutt?
Gjest TS Skrevet 11. januar 2011 #7 Skrevet 11. januar 2011 ÅÅÅååå! Nå har du bare ødelagt fantasien min Kevlarsjal! Nå blir jeg sikkert noia hvis det kommer til å skje noe med han og meg.. tanken om han player meg kommer garantert å poppe.. å da blir bare hele stemningen ødelagt!..
Timseh Skrevet 11. januar 2011 #8 Skrevet 11. januar 2011 Jeg har "tatt" 2 jomfruer, var ganske tent med tanken. Kom ganske fort for de begge og begge så utrolig skuffa ut etter bare å ha putta penis litt inni også ble de ferdig. Jeg forelso at vi kunne ta en andre og tredje runde - og da gikk det mye bedre Han ene var min daværende kjæreste som jeg fikk lært opp skikkelig bra!
Gjest jaha Skrevet 12. januar 2011 #9 Skrevet 12. januar 2011 Er det vanlig å fantasere slik? Jg vet at gutter gjør det eller at det er en ære for dem å være den første, men jenter? Blir d samme for jenter?
Xaphan Skrevet 13. januar 2011 #10 Skrevet 13. januar 2011 Jeg blir også tent av tanken på å ta jomfrudommen til en gutt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå