Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker man en spesiell såpe når man skal vaske de eller bruker man bare vann?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker man en spesiell såpe når man skal vaske de eller bruker man bare vann?

Id har en makeup kost shampo... som etter min mening bare er tull. Bruk shampo og balsam. (helst en uten så mye parfyme) og sett de opp ned til tørk. Husk og bruk en desinfiserende (er det ordet?) spray over, da shampo kun tar bort produkt, ikke bakterier! Lykke til :)

Skrevet

[quote name=frisørmester :)' timestamp='1294781592' post='8764591]

Id har en makeup kost shampo... som etter min mening bare er tull. Bruk shampo og balsam. (helst en uten så mye parfyme) og sett de opp ned til tørk. Husk og bruk en desinfiserende (er det ordet?) spray over, da shampo kun tar bort produkt, ikke bakterier! Lykke til :)

Skrevet

Jeg har Id sin sjampo, og synes faktisk den er mye bedre enn vanlig sjampo. Kosten blir mye mykere etter vask!

Okei! Brukte den ett par ganger, men syns det var unødvendig.. var nok litt fordi jeg vet at en shampo med conditioner i ikke funker.. Skjelllaget blir jo da hverken åpnet eller lukket, men sånn... midt i mellom ;) Men alle har jo forskjellige meninger, og takk for deeeet ;) hehe

Skrevet

[quote name=frisørmester :)' timestamp='1294782190' post='8764637]

Okei! Brukte den ett par ganger, men syns det var unødvendig.. var nok litt fordi jeg vet at en shampo med conditioner i ikke funker.. Skjelllaget blir jo da hverken åpnet eller lukket, men sånn... midt i mellom ;) Men alle har jo forskjellige meninger, og takk for deeeet ;) hehe

Skrevet (endret)

hva slags desinfiserende spray er det du bruker?

Har byttet på den mellom ID`s og Glo`s.. Syns begge er like bra..

Endret av frisørmester :)
Skrevet

[quote name=frisørmester :)' timestamp='1294783987' post='8764755]

Har byttet på den mellom ID`s og Glo`s.. Syns begge er like bra..

Skrevet

Det der er jo bare en spray for å fjerne produktet kjapt, så du kan bruke samme kosten til en annen farge. Står ingen steder at den er desinfiserende.

Men det er den :)

Har jobbet med ID i 3 år, og glo i 2, så tror jeg kan produktene deres :)

Skrevet

[quote name=frisørmester :)' timestamp='1294874728' post='8769204]

Men det er den :)

Har jobbet med ID i 3 år, og glo i 2, så tror jeg kan produktene deres :)

Skrevet

Ok. ;) Da tar jeg ditt ord for det. Har bestilt den for en ukes tid siden, så om den er desinfiserende i tillegg, er jo det kjempebra!

Jepp, den er veldig fin! Både ID`s og Glo`s :)

Fortell om du blir fornøyd da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...