Gå til innhold

kyrkjepynt og brurebukett

Fremhevede innlegg

Skrevet

Uff, litt flaut at eg bruker masse tid på å tenke på sånne detaljar, men har funne ut at dette forumet er plassen for slike frustrasjonar. Altså:

Kva slags farger bør eg velje til kyrkjepynt/brurebukett/bordpynt til selskapslokalet. Problemet er at kyrkja og hotellet ikkje matcher...

Kyrkja går i ein slags lys lillafarge. Hotellet har grøne veggar og rødt teppe, altså sterke fargar. Det lureste er kanskje å velje kvitt? Men eg synast det er litt kjedeleg med berre kvitt, iallefall i brurebuketten. Og samstundes har eg lyst til at det skal vere likheit mellom kyrkjepynt/brurebukett og borddekorasjonar.

Kva slags omsyn tar de når de vel fargar og sånn? Kva fargar har de vald?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har desverre ingen tips til farger, men jeg tror jeg ville satset på noe som stod mere i stil til festlokalet enn kirken. Man er så kort tid i kirken at man trenger kanskje ikke de helt store dekorasjonene der....?

Skrevet

Hvitt, creme eller champagnefarvede roser hadde kanskje ikke vært så dumt... De er vel nokså nøytrale... Også kanskje litt andre farver innimellom.... Eføy er jo også pent...

:)

Skrevet

Jeg skal ikke bruke penger på å pynte kirken,det er noe som jeg ikke bryr meg om...

Men farger vet jeg ikke om jeg kan hjelpe deg med,har ingen ide :-?

Gjest Anonymous
Skrevet

Du kan pynte kirken med markblomster eller hvite dekorasjoner og så lar du brudebuketten og dekorasjonene i festlokalet stå i stil i den fargen du liker best. Det er lurt å tenke på om det er noen farger som kler deg ekstra godt. Brudebuketten er jo gjerne det eneste som gir noe farge til deg denne dagen.

Skrevet

Jeg ville gått for noen lyse fine farger jeg da, siden det høres ut som lokalen du skal være i har sterke farger. Og konsentrer deg om farger som passer best der for det er jo der dere kommer til å oppholde dere mest av dagen;)

Skrevet

Jeg ville ha gått for det som passer best på festen for det er jo der dere skal være lengst, om du skal ha med deg pynten fra kirken videre. Om derer er flere som skal gifte dere i kirken på samme dag, går det jo ann å spleise på pynten der og få en som passer til kirka også.

Skrevet
Du kan pynte kirken med markblomster eller hvite dekorasjoner og så lar du brudebuketten og dekorasjonene i festlokalet stå i stil i den fargen du liker best. Det er lurt å tenke på om det er noen farger som kler deg ekstra godt. Brudebuketten er jo gjerne det eneste som gir noe farge til deg denne dagen.

Dette var gode tips! Hvitt er veldig flott i kirken, men i lokalet synes jeg du kan velge en farge du liker eller samme farge som buketten.

Skrevet
Uff' date=' litt flaut at eg bruker masse tid på å tenke på sånne detaljar, men har funne ut at dette forumet er plassen for slike frustrasjonar. [/quote']

Ingenting er flaut her inne!!! :ler:

Skrevet

Ville satsa på kremfarga eller champagnefarga bolamr i pynten - gjerne saman med noko grønt (eføy brukte me mykje av!). I buketten kan du jo ha litt av dette, men andre fargar i tillegg! Så passar både det eine og det andre saman, liksom... :wink:

Skrevet

Har ikke klekket ut en plan for hva vi skal ha i kirka. Har ikke engang vært inne i denne kirka :kul: tatt den usett på en måte :hoho:

Men dekorasjonene skal gå i rosa og hvitt på festen og det er også fargene i brudebuketten. Lokalet vi skal ha festen på er et gammelt vertshus, med mange gamle møbler og hvite vegger og gardiner.

Jeg velger hvitt og rosa fordi jeg ig min brudepike skal ha en link mellom oss og hun har rosa brudepikekjole.

I kirka her jeg tenkt noe av det samme, men er ikke helt sikker enda. Må kanskje se kirka først :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...