AnonymBruker Skrevet 11. januar 2011 #1 Skrevet 11. januar 2011 Hva slags høvel bruker dere til barbering (armhuler, legger og "trekanten" foran)? Jeg er ute etter noe bra og rimelig - per i dag bruker jeg ikke en gang barberskum, men bruker bare litt dusjsåpe rett før jeg drar over med engangshøvelen min (sånn kjedelig oransje Bic høvel, hehe). Kunne godt tenke meg en litt lekrere høveltype, enten med rimelige utskiftbare blader eller som engangshøvel. Tidligere brukte jeg en "jentevariant" av Bic som var mye nettere men de finner jeg ikke mer. Noen som har tips? Bra nettsteder som selger sånt evt.? Takk.
Fanteria Skrevet 11. januar 2011 #2 Skrevet 11. januar 2011 bruker herrehøvel. Det fordi jeg føler jeg kommer lettere til fordi selve barberhode(?)t er mindre.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2011 #3 Skrevet 11. januar 2011 bruker herrehøvel. Det fordi jeg føler jeg kommer lettere til fordi selve barberhode(?)t er mindre. TS her. Hva heter den da?
Fanteria Skrevet 11. januar 2011 #4 Skrevet 11. januar 2011 Gilette Mach3. Har ikke helt oversikt over pris. Men har fått høre av gutta i gjengen at det finnes en nettside hvor du får kjøpt blad for 20kr pakken. Om jeg bare hadde husket hvilken side...
Gjest LittleLies Skrevet 11. januar 2011 #5 Skrevet 11. januar 2011 Jeg bruker gilette fusion, herrebladene er mye bedre og holder lenger enn de for damer synes jeg. Kansje du kan finne billige blader på ebay?
FantasDick Skrevet 12. januar 2011 #6 Skrevet 12. januar 2011 Jeg bruker det samboeren min bruker. Han varierer litt på hva han kjøper, men nå for tida går det i Gillette Fusion - er veldig fornøyd! Liker ikke "damehøvlene", er så store og klumpete.
LetThemEatCake Skrevet 12. januar 2011 #7 Skrevet 12. januar 2011 Jag använder Gilette Venus och har gjort det i 8 år nu. Har testat andra hyvlar emellanåt, men Venus är den som jag gillar mest. Jag har aldrig testat den vibrerande varianten, det är nog bara tull.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2011 #8 Skrevet 12. januar 2011 http://www.iherb.com/Search?kw=razor billig og bra
mun Skrevet 19. januar 2011 #10 Skrevet 19. januar 2011 Denne fra iherb bruker jeg: http://www.iherb.com/Personna-Razor-Blades-Tri-Flexxx-Triple-Blade-Shaving-System-For-Women-1-Razor-2-Cartridges/8474?at=0 Den er veldig bra og koster ca 24 kr (åsså er den lilla <3 ) Du får med to barberblader, men man kan bestille ekstra blader til ca 24 kr! Nå er frakten bare på 3 dollar ut januar. Bruker man denne koden LEV844 får man 5 dollar rabatt på første bestilling også
Gjest Bustyvel Skrevet 19. januar 2011 #11 Skrevet 19. januar 2011 Bruker gilette herre-høvel. Kommer nok aldri til å gå tilbake til kvinnelige-høvler. Fysj.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå