Gå til innhold

Naprapat

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Har noen en naprapat/naprapatklinikk å anbefale meg i Trondheim? Sliter med sinnsykt stiv nakke og derav spenningshodepine som jeg har hatt 24 timer i døgnet i 2 uker nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men lurer på om du har prøvd fysioterapi? Det er en godkjent utdanning i Norge i motsetning til naprapat.

Skrevet

Har prøvd fysioterapi tidligere uten hell ja. Naprapat derimot er det som klart har hjulpet mest.

Men nå har det seg sånn at jeg har flyttet fra hjembyen, og dermed ikke kan gå til den naprapaten jeg har brukt tidligere, og lurer derfor på hvilke naprapater her i Trondheim folk har god erfaring med. Her finnes jo mange, så vanskelig å skulle vite hvilke som er bra.

Skrevet

Jeg har slitt med stiv nakke og låsning i nakken. Jeg går til naprapatene midt-norge på Lade. Der er det 2 stk. De er begge flinke!

Skrevet

Nei, men lurer på om du har prøvd fysioterapi? Det er en godkjent utdanning i Norge i motsetning til naprapat.

Hjelper ikke med aldri så mye fysioterapi hvis stivheten feks kommer fra en låsning. Da MÅ låsningen knekkes opp, før en kan jobbe med musklene. En fysioterapaut knekker ikke opp låsninger....så hvorfor skal man prøve fysioterapi når man ikke hvet om låsning er problemet, når en kan gå til en naprapat som kan gjøre begge deler? Dessuten er naprapater godkjent i Sverige, så SÅ skummelt er det ikke.

I Sverige har de ikke fysioterapauter og kiropraktorer på sykehus lenger, fordi naprapaten gjør begge deler...smart!

Skrevet

Jeg har slitt med stiv nakke og låsning i nakken. Jeg går til naprapatene midt-norge på Lade. Der er det 2 stk. De er begge flinke!

Takk for tips! Hva koster en behandling der, og vet du om de har noen studentrabatt?

Skrevet

Må bare si at jeg anbefaler naprapat behandling på det varmeste. jeg hadde gått med konstante smerter i over ett år i skulderen min, etter få behandlinger bvar jeg smertefri:)

Jeg betalte 550 for en behandling, så er jo litt dyrt, men er verd det.:)

Skrevet

Takk for tips! Hva koster en behandling der, og vet du om de har noen studentrabatt?

Jeg betalte 450 kr før jul iallefall. Vet ikke om de har studentrabatt...

her er hjemmesiden foresten:http://www.naprapatene.org/index.php

• 3 måneder senere...
Skrevet

Anbefaler Din Naprapat på Leangen. De er to stk der som er kjempeflinke, og har studentrabatt!

Betalte vel 450,- for første behandling og 400,- for de to neste..

Jeg søkte de opp på nettet, og angrer ikke. Adresse: http://www.dinnaprapat.no/klinikk/trondheim :)

• 4 år senere...
Gjest lisemm
Skrevet (endret)

Naprapati fungerer ikke. Dersom behandlingen hadde hatt effekt (om så en bitteliten en) ville det vært solid dokumentasjon for det i dag. Det er de samme personene som tror på Snåsamannen, som går til naprapat.

Naprapat er bare et fancy navn for en massør. Kjøp deg en massasjerobot på enklereliv.no, og spar masse penger. Effekten er like god, om ikke bedre..

Ikke la deg lure av en kvakksalver.

Endret av lisemm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...