Adrenalina Skrevet 11. januar 2011 #1 Del Skrevet 11. januar 2011 Jeg har veldig lyst til å starte en blogg om hudpleie og makeup for godt voksne jenter. Har inntrykk av at det ikkke finnes så mange av. Nå lurer jeg på om noen kan fortelle meg hvordan man starter en blogg.Finnes det noe side på nett som kan hjelpe ny bloggere igang? Tips og ideer mottas med takk :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2011 #2 Del Skrevet 11. januar 2011 Blogg.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2011 #3 Del Skrevet 11. januar 2011 http://www.royras.no/blog.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2011 #4 Del Skrevet 12. januar 2011 Gjør deg selv en tjeneste og ikke bruk blogg.no. Det er den verste typen om du har bilder på bloggen din. Kjør på med blogspot eller wordpress istedet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RedFox81 Skrevet 12. januar 2011 #5 Del Skrevet 12. januar 2011 Det ville vært fint med en sånn blogg, ja! Hvis du har tid og tålmodighet til dette, så bør du vel bare begynne. 1) Gå på websida til valgt blogg-tjeneste, bloger.com for eksempel, og registrer deg der. 2) Finn en template du liker, altså utseende til bloggen din, her for eksempel. 3) Les how to install a template og følg stegene. Utseende på bloggen din kan du alltid forandre senere. 4) Og da er du i grunn ferdig, og kan poste din første bloggpost! Hvis du vil ha videoer på bloggen din, bør du også ha en youtube-konto, da kan du laste opp videoene dine på youtube, og linke til de fra bloggen. How to start a blog How to start a blog -2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina Skrevet 12. januar 2011 Forfatter #6 Del Skrevet 12. januar 2011 Det ville vært fint med en sånn blogg, ja! Hvis du har tid og tålmodighet til dette, så bør du vel bare begynne. 1) Gå på websida til valgt blogg-tjeneste, bloger.com for eksempel, og registrer deg der. 2) Finn en template du liker, altså utseende til bloggen din, her for eksempel. 3) Les how to install a template og følg stegene. Utseende på bloggen din kan du alltid forandre senere. 4) Og da er du i grunn ferdig, og kan poste din første bloggpost! Hvis du vil ha videoer på bloggen din, bør du også ha en youtube-konto, da kan du laste opp videoene dine på youtube, og linke til de fra bloggen. How to start a blog How to start a blog -2 Tusen takk skal du ha.Jeg har opprettet en blogg nå,men det er mye jeg ikke skjønner bæret av,hehe.Hvordan får jeg besøkende?og hvordan går jeg fram for å teste ut og gjøre omtaler av et feks.hudpleieprodukt?Tid har jeg nok av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RedFox81 Skrevet 12. januar 2011 #7 Del Skrevet 12. januar 2011 Tusen takk skal du ha.Jeg har opprettet en blogg nå,men det er mye jeg ikke skjønner bæret av,hehe.Hvordan får jeg besøkende?og hvordan går jeg fram for å teste ut og gjøre omtaler av et feks.hudpleieprodukt?Tid har jeg nok av Det er jo bare å begynne å skrive. Har du produkter du liker, og vil dele det med verden? Eller har du kanskje noe produkter du ble skuffet over? En kamera er et must for en blogger, vil jeg si ihvertfall. Du trenger å ta bilder av produktene du omtaler, av effekten de gjør på deg (da er jo kanskje det mest sminke enn hudpleie, litt vanskelig å se på et bilde at huden din ble mykere ), og kanskje lage noe swatcher også? Siden du er litt eldre enn de fleste norske skjønnhetsbloggere, har du antageligvis helt andre problemer med huden og sminke enn de, og derfor er din blogg interessant for de som er litt eldre. du kan lage noe tutorials, om din daglig hudpleierutine, eller om dine dagens makeup. Fortelle hvor du kjøper produktene, altså hvor vi andre, dine lesere, kan få tak i disse, og prisen. Og jeg vet ikke, hehe, egentlig bare skrive hva du vl, og hva du vil dele med verden. For inspirasjon så kan du selv følge norske, eller utenlandske bloggere, og kanskje se noen youtube-kanaler, dedikert til sminke? Men for å skrive en sminke/hudpleie blogg, man burde jo være ganske dedikert til sminke, så jeg regner nesten med at du gjør det allerede? Og forresten, her er det en Vær varsom plakat for bloggere. Greit å følge. Og, hvordan promotere bloggen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina Skrevet 12. januar 2011 Forfatter #8 Del Skrevet 12. januar 2011 Det er jo bare å begynne å skrive. Har du produkter du liker, og vil dele det med verden? Eller har du kanskje noe produkter du ble skuffet over? En kamera er et must for en blogger, vil jeg si ihvertfall. Du trenger å ta bilder av produktene du omtaler, av effekten de gjør på deg (da er jo kanskje det mest sminke enn hudpleie, litt vanskelig å se på et bilde at huden din ble mykere ), og kanskje lage noe swatcher også? Siden du er litt eldre enn de fleste norske skjønnhetsbloggere, har du antageligvis helt andre problemer med huden og sminke enn de, og derfor er din blogg interessant for de som er litt eldre. du kan lage noe tutorials, om din daglig hudpleierutine, eller om dine dagens makeup. Fortelle hvor du kjøper produktene, altså hvor vi andre, dine lesere, kan få tak i disse, og prisen. Og jeg vet ikke, hehe, egentlig bare skrive hva du vl, og hva du vil dele med verden. For inspirasjon så kan du selv følge norske, eller utenlandske bloggere, og kanskje se noen youtube-kanaler, dedikert til sminke? Men for å skrive en sminke/hudpleie blogg, man burde jo være ganske dedikert til sminke, så jeg regner nesten med at du gjør det allerede? Og forresten, her er det en Vær varsom plakat for bloggere. Greit å følge. Og, hvordan promotere bloggen din. Tusen takk for stor hjelp.men jeg fikk ikke template til.Hvordan får jeg den på bloggsiden etter at jeg ahr lastet den ned?Hva er forresten tutorials:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 13. januar 2011 #9 Del Skrevet 13. januar 2011 Tutorials er steg-for-steg/oppskrifter. Du kan f.eks. sminke deg og ta bilder underveis. Bildene sammen med forklarende tekst gjør det lett for andre å sminke seg på lignende måte. Mange bruker også video til det. Jeg foretrekker bilde og tekst, for da kan jeg printe ut og ta med på badet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2011 #10 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg har veldig lyst til å starte en blogg om hudpleie og makeup for godt voksne jenter. Har inntrykk av at det ikkke finnes så mange av. Nå lurer jeg på om noen kan fortelle meg hvordan man starter en blogg.Finnes det noe side på nett som kan hjelpe ny bloggere igang? Tips og ideer mottas med takk :-) Ble veldig glad når jeg leste at du vil starte en hudpleiebogg for dem litt eldre. Dette har jeg savnet lenge. Er selv 45 år, og trenger litt annen veiledning enn dem på 20. Vet ikke hvor gammel du er, men her har du en trofast leser i allefall. Så gi meg linken til bloggen din så snart den er oppe og går. Venter spent.. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina Skrevet 15. januar 2011 Forfatter #11 Del Skrevet 15. januar 2011 Ble veldig glad når jeg leste at du vil starte en hudpleiebogg for dem litt eldre. Dette har jeg savnet lenge. Er selv 45 år, og trenger litt annen veiledning enn dem på 20. Vet ikke hvor gammel du er, men her har du en trofast leser i allefall. Så gi meg linken til bloggen din så snart den er oppe og går. Venter spent.. :-) Hei.Så moro at du vil lese bloggen min.Det gjenstår mye før den er færdig.Vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det derfra jeg er nå,men jeg har ihvertfall opprettet en.Jeg er i din aldersgruppe.Du kan lese litt mer om meg på www.hudsminkeognegler.blogspot.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina Skrevet 15. januar 2011 Forfatter #12 Del Skrevet 15. januar 2011 Hei.Så moro at du vil lese bloggen min.Det gjenstår mye før den er færdig.Vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det derfra jeg er nå,men jeg har ihvertfall opprettet en.Jeg er i din aldersgruppe.Du kan lese litt mer om meg på www.hudpleieforvoksnejenter.blogspot.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2011 #13 Del Skrevet 16. januar 2011 Hei.Så moro at du vil lese bloggen min.Det gjenstår mye før den er færdig.Vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det derfra jeg er nå,men jeg har ihvertfall opprettet en.Jeg er i din aldersgruppe.Du kan lese litt mer om meg på www.hudsminkeognegler.blogspot.com Hei igjen :-) Jeg kom ikke inn på ovennevnte adresse. Fikk beskjed at bloggen ikke finnes?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 16. januar 2011 #14 Del Skrevet 16. januar 2011 Hun rettet det i innlegget under: http://www.hudpleieforvoksnejenter.blogspot.com/ PS Adrenalina: Du kan redigere innleggene dine hvis det kommer feil i dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2011 #15 Del Skrevet 16. januar 2011 fant ikke noe om deg på noen av adressene??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina Skrevet 16. januar 2011 Forfatter #16 Del Skrevet 16. januar 2011 fant ikke noe om deg på noen av adressene??? Det synes jeg var merkelig.Hva har skjedd da tro?Klikket du på linken Jade skrev inn?Adressen er riktig.www.hudpleieforvoksnejenter.blogspot.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 17. januar 2011 #17 Del Skrevet 17. januar 2011 Ser du er i gang med å skrive, og da foreslår jeg at du skriver et par innlegg i uka nå framover. Post jevnlig. Den enkleste, og gøyeste, måten å få lesere på er å finne andres blogger og kommentere hos dem. Det er vanlig blogpolicy at man svarer dem som kommenterer! Så dermed lærer du noe nytt, og du får lesere. Jeg bruker www.bloglovin.com for å finne nye bloggere å lese/kommentere på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 17. januar 2011 #18 Del Skrevet 17. januar 2011 Helst ikke blogg.no... hvis du vil lage profesjonelle reviews er ikke dette siden å ta i bruk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina Skrevet 17. januar 2011 Forfatter #19 Del Skrevet 17. januar 2011 Helst ikke blogg.no... hvis du vil lage profesjonelle reviews er ikke dette siden å ta i bruk Holdt meg unna den.Bruker i stedet blogger.com :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina Skrevet 17. januar 2011 Forfatter #20 Del Skrevet 17. januar 2011 Da har jeg endelig fått somlet meg til å skrive mitt første innleg. Håper på mange besøkende:-) Min lenke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå