Gå til innhold

dusj hode!

Fremhevede innlegg

Skrevet

hei!

jeg bare lurer på en ting, noen ganger er det sånn at jeg ikke får orgasme av selveste dusj hode så jeg tar av dusjhode og da kommer det en ganske kraftig og rask strømm med vann er det farlig? jeg tar den ikke inn i skrittet jeg holder den utafor mens vannet gjør resten kan det ødelege noe inni meg ?

skal dusje snart så håper på raske svar ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke farlig ;) Så det er bare å gå i dusjen å kose seg!

Skrevet

Det er verken farlig eller uvanlig, men det er jo ikke så bra for miljøet ;)

Gjør det selv.

Skrevet

Dusj hodet, alle sammen :D

• Liker 1
Gjest Thefainter
Skrevet

Dusj hodet, alle sammen :D

Jeg dusjer hodet mitt hver gang jeg vasker håret. Trodde det var veeeldig normalt! :forvirret:

:gjeiper:

Skrevet

jegdusjer alltid klitoris når jeg bader. jeg tar lippene godt til sides så tar jeg en dildo inni meg mens jeg spyler klitoris med dusjhodet som jeg selvfølgelig har tatt av for å få den gode strålen rett på klitorisen min. det er en utrolig god orgasme og min mann hjelper gjerne til med dildoen og holder leppene tilbake slik at klitoris blir steinhard før du kommer, så alle jenter gå å dusj det skal jeg nå med minn mann

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor begynner folk å snakke om klitoris og slikt? Når tema på tråden sier å dusje hodet.

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor begynner folk å snakke om klitoris og slikt? Når tema på tråden sier å dusje hodet.

Skjønner ikke vitsen med å late som dere ikke forstår hva ts mener. Orddelings feil er irriterende, jeg ser den. Men hva er vitsen med å kommentere det på den måten? Man må lære seg at ikke alle er like flinke i rettskrivning, og at det da er uhøflig og irriterende med folk som absolutt skal påpeke det på en hånlig måte.

Skrevet

Så länge det inte gör ont och så länge du inte blöder är det ingen fara! :)

Skrevet

Jeg forstår godt at det er fristende å kommentere slike særskrivingsfeil. Det jeg ikke forstår er at de som bommer så fullstendig ikke klarer å se hvor merkelig det blir når de ser det på trykk. Som den berømmelige "ananas biter" f.eks.

Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg forstår godt at det er fristende å kommentere slike særskrivingsfeil. Det jeg ikke forstår er at de som bommer så fullstendig ikke klarer å se hvor merkelig det blir når de ser det på trykk. Som den berømmelige "ananas biter" f.eks.

Hørt om dysleksi eller?

Er nettopp det å se at noe er feil skrevet som mange dyslektikere sliter med.

Skrevet

Hørt om dysleksi eller?

Er nettopp det å se at noe er feil skrevet som mange dyslektikere sliter med.

Veldig mange som bruker dysleksi som en "krykke" for å ikke gidde å forbedre skriftspråket sitt, desverre.

Samme går med ADHD. Mange der som bare skylder på ADHD'en "jeg har ADHD, jeg kan ikke noe for at jeg er hyper og gjør som jeg gjør".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...