galskap Skrevet 11. januar 2011 #1 Skrevet 11. januar 2011 hei. har en nabo som har en slags jakthund, husker ikke rase men den er mellomstor, brun sort og hvit.. siden jeg flyttet inn her for 6 mnd siden har jeg sett en del jeg ikke liker.. hunden står for det første ute døgnet rundt, i en liten innhegning med husly. den har ikke særlig mye pels... har aldri sett eierne ta den ut eller gå tur med den, regner med at han får mat fordi han er ikke så tynn.. men en dag i sommer så jeg eieren kaste stein på den flere ganger:/ bare fordi den bjeffa litt.. i dag tidlig når jeg kom fra jobb satt den ute på isen, i regnet og ulte.. får helt vondt av den jeg:( skjønner ikke hvorfor sånne folk skal ha hund.. lurer på er det ett sted jeg kan ringe å gi beskjed om forholdene? vet ikke om det er nok grunnlag engang, men jeg synes virkelig synd på den.. takk for svar!
MissMas Skrevet 11. januar 2011 #2 Skrevet 11. januar 2011 Mattilsynet og politi! Å kaste stein på hunden sin er mishandling.
Miss Puddel Skrevet 11. januar 2011 #3 Skrevet 11. januar 2011 mattilsynet har et skjema der du kan sende inn bekymringsmelding anonymt. Det STÅR riktignok rubrikk til å fylle ut navn på melder, men det holder å skrive stjerner, så sjekker de likevel saken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå