AnonymBruker Skrevet 11. januar 2011 #1 Skrevet 11. januar 2011 Jeg synes det kan sammenlignes med å gå i nattøy jeg..er ikke velourdresser/klær noe som til nød hører hjemme innenfor hjemmets fire vegger? Eller er det bare jeg som er prippen her?
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2011 #2 Skrevet 11. januar 2011 Nei, det hører til den private sfære.
Sweetpea25 Skrevet 11. januar 2011 #3 Skrevet 11. januar 2011 Folk går jo med så mye rart nå til dags.. Heller velourdresser, framfor onepiece
Tonka Skrevet 11. januar 2011 #4 Skrevet 11. januar 2011 Velourdressen er voksenutgaven av onepiece. Den egner seg dermed ikke utendørs. Ei heller hvis den er rosa og det er bilde av en kanin på stussen.
Sugerøret Skrevet 11. januar 2011 #5 Skrevet 11. januar 2011 gå med akkurat hva du selv ønsker.I 2011 er det ingen som har noe med hva du har på deg.Untatt deg selv og psykologen i skjeldne tilfeller
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2011 #6 Skrevet 11. januar 2011 jeg klarer ikke helt å bry meg om hva folk velger å ha på seg. kosebukser (kaller velourdresser, one piece og slike joggebukser som gjerne er grå koseklær) og kosesko (Uggs) er det mange som går i på høgskolen jeg går på, synes det ser varmt og behagelig ut og hadde gjerne gått i det selv hvis jeg hadde hatt slike klær. men så bor jo jeg i nattpysjen, skifter til den med én gang jeg kommer hjem hver dag. er over gjennomsnittet glad i kose/nattklær. så lenge de ikke er på jobb, først og fremst i butikker, eller i en annen sammenheng hvor "ordentlige" klær er foretrukket, så er jeg positiv til at folk går i disse klærne.
The Kitten Skrevet 11. januar 2011 #7 Skrevet 11. januar 2011 Velourdresser i offentlighet er noe jeg forbinder med fjortiser.
Neala Skrevet 11. januar 2011 #8 Skrevet 11. januar 2011 Jeg liker ihvertfall ikke gå ut med velourdress. Men jeg går knapt ut med joggebukse en gang.
kaprifolen Skrevet 11. januar 2011 #9 Skrevet 11. januar 2011 Hvis jeg hadde eid en onepiece hadde jeg knapt nok forlatt huset i den om det så stod i brann. Joggebukse kan jeg lufte bikkja i, eller stikke innom butikken i hvis det er tydelig at jeg kommer rett fra trening. Nå skal det sies at min nabo Kiwi kjenner meg så godt etter 3 år at jeg kunne kommet i morgenkåpe og håndkleturban for å kjøpe shampoo om det så var... Velourdresser føler jeg er hakket bedre i normale farger uten mønster, da de hvertfall ikke har rumpa halvveis ned til knærne...
Miss Puddel Skrevet 11. januar 2011 #10 Skrevet 11. januar 2011 Mannen min ELSKER de velourdressene, så sant de er i riktig størrelse og ikke for store da, han synes rompa synes så godt i den, hehe REnt bortsett fra det, så synes jeg at helt nye dresser i pene farger er litt flott jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå