Ellevill Skrevet 11. januar 2011 #1 Skrevet 11. januar 2011 Trenger litt hjelp.... Jeg ønsker å sette sammen noen bilder til en lysbildeserie/"film". Gjerne slik at jeg kan bestemme overganger selv og legge på lyd. Finnes det egen programvare for dette på Windows (jeg har windows 7 på en maskin + windows xp på en annen)?
KH91 Skrevet 11. januar 2011 #2 Skrevet 11. januar 2011 Trenger litt hjelp.... Jeg ønsker å sette sammen noen bilder til en lysbildeserie/"film". Gjerne slik at jeg kan bestemme overganger selv og legge på lyd. Finnes det egen programvare for dette på Windows (jeg har windows 7 på en maskin + windows xp på en annen)? power point
Ellevill Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2011 Takk for svar! Jeg tror det må finnes en annen løsning...? Jeg har sett flere (husker bare ikke hvem, ellers kunne jeg spurt dem) har gjort dette tidligere, og jeg er sikker på at de brukte et program som var tilrettelagt for bildebehandling.
KH91 Skrevet 12. januar 2011 #4 Skrevet 12. januar 2011 Takk for svar! Jeg tror det må finnes en annen løsning...? Jeg har sett flere (husker bare ikke hvem, ellers kunne jeg spurt dem) har gjort dette tidligere, og jeg er sikker på at de brukte et program som var tilrettelagt for bildebehandling. åååja, da må det bli windows movie maker
Ellevill Skrevet 12. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 12. januar 2011 Takk, da skal jeg sjekke ut det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå