ViljaH Skrevet 11. januar 2011 #1 Skrevet 11. januar 2011 Jeg skal kjøpe meg vitrineskap, og har funnet noen alternativer. Men bør et vitrineskap være stort eller lite? Er det slik at et stort skap vil dominere for mye, og få stuen til å se liten ut? Vi har ikke verdens største stue i leiligheten. Noen sa at det er finere med noen få store møbler, enn mange små. I stuen nå så har vi hjørnesofa, sofabord, sidebord, sofastol, spisebord og stoler, og en bokhylle. Tvbord og tv. Ildsted. Jeg er veldig usikker på dette, kan ikke regler for hva som blir bra. Jeg vil ikke ha et overmøblert hjem.. hvor det ser trangt ut og enda mindre enn det er. Så - er det OK å kjøpe et av de større vitrineskapene, eller bør jeg satse på et mindre et? Takk for hjelp!
Lilila Skrevet 13. september 2011 #3 Skrevet 13. september 2011 Nå har ikke jeg så mye peiling da, men mørke møbler vil jo gjøre rommet mindre, og lyse omvent. Vi har ganske lys stue, og bytta ut et trehvitt bokhylle/skap med et ganske stort, men hvitt vitrineskap, ble mye bedre her i allefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå