AnonymBruker Skrevet 11. januar 2011 #1 Skrevet 11. januar 2011 Hehe, pussig at det står om mareritt på forsiden til Kvinneguiden i dag Jeg har med jevne mellomrom noen vonde drømmer om samboeren min. Noen ganger så dør han av sykdom Og andre ganger så er han stygg i kommentarene sine til meg I virkeligheten er han snill som dagen er lang og ingenting som tilsier at han skal dø av sykdom i nærmeste fremtid. Hvorfor drømmer vi slike vonde drømmer? Jeg våkner med en klump i magen, og da er veldig godt å krype inntil kjæresten og vite at han er i god behold og at han aldri kunne sagt de tingene jeg har drømt noen ganger i virkeligheten
DiorCherie Skrevet 11. januar 2011 #2 Skrevet 11. januar 2011 Hei. Jeg har også slike drømmer, om både familie og samboer. Det er ikke noe særlig gøy nei, men jeg aner desverre ikke hva det kan komme av Helt forferdelig å våkne etter slike drømmer eller mareritt.
Gjest SnakeOil Skrevet 11. januar 2011 #3 Skrevet 11. januar 2011 Vanskelig å tolke drømmer sånn direkte uten å vite så mye om personene men: Vil tro at du er redd for å miste han (død), eller redd for at han ikke tar vare på seg selv. Død kan også bety endring (avslutning) og starten på noe nytt, noen sier dødsdrømmer kan symbolisere fødsel. At han kjefter på deg i drømme, kan faktisk tyde på at du jobber med indre konflikter, eller at du har issues mht om du tror du er god nok for han. Men som sagt, vanskelig å si noe sikkert uten å vite litt om forhistorie, personligheter, stemninger, livssituasjon, problemer osv osv men det er ganske moro å tolke. =) Uansett er det bare hjernen som jobber med rester av hverdagen og eget følelsesliv, normalt ikke noe å bekymre seg over. =)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå