Gå til innhold

Hundeskål XL (XXL?)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det hundeskåler som passer til STOR hund? De største skålene jeg har funnet romet maks 2,8 liter, og skulle gjerne hatt en som rommer over 3. Lett både på nett og i butikker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skal du bruke den til? Mat? Vann? Utendørs? Innendørs? Jeg ville kanskje ha prøvd hos en forhandler av hesteutstyr eller hos Felleskjøpet- Ellers finnes det jo bl.a. store stål- og plastboller hos f.eks. Jernia og andre som forhandler kjøkkenutstyr.

Og hva slags "beist" er det som trenger mer enn tre liter vann evt. mat på en gang? (Bare nysgjerring :sjenert: ...).

Gjest Instamatic
Skrevet

Kan du ikke bare bruke en kjele?

Skrevet

Hva skal du bruke den til? Mat? Vann? Utendørs? Innendørs? Jeg ville kanskje ha prøvd hos en forhandler av hesteutstyr eller hos Felleskjøpet- Ellers finnes det jo bl.a. store stål- og plastboller hos f.eks. Jernia og andre som forhandler kjøkkenutstyr.

Og hva slags "beist" er det som trenger mer enn tre liter vann evt. mat på en gang? (Bare nysgjerring :sjenert: ...).

Har sett på Jernia, men får ta en tur innom en hestebutikk da=)

Det er en "liten" st. bernard som trenger større skål her. Søler så innmari og, så tenkte jo større skål- jo bedre.

Skrevet

Kan du ikke bare bruke en kjele?

Jo, kan forsåvidt det, men hadde håpet på noe som så litt bedre ut da, hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...