janita Skrevet 11. januar 2011 #1 Skrevet 11. januar 2011 flere som har problemer med at den ikke ringer når der skal/ikke ringer i det hele tatt? :kjefte:
Xaphan Skrevet 11. januar 2011 #2 Skrevet 11. januar 2011 Min ringer når den skal. En veninne har samme telefonen, og har ikke hørt at hun har hatt noen problemer med det heller :klø:
wahaj Skrevet 11. januar 2011 #3 Skrevet 11. januar 2011 Min ringer også som den skal, men har en del andre problemer. Tror den har en del svakheter, men mobilen til mannen har ikke de problemene min mobil har.
Purple Toxic88 Skrevet 11. januar 2011 #4 Skrevet 11. januar 2011 JAAAAA!!!!!! jeg kan teste den og sette den på om 2min, og den funker supert, men når deg SKAL ringe er det bare å hoppe i havet om den gidder! men ellers elsker jeg tlf.. last ned appen gentle alarm, den er super, eneste er om du tar gratisversjonen ringer den ikke på onsdager
Xaphan Skrevet 11. januar 2011 #5 Skrevet 11. januar 2011 Er det forresten noen av dere som vet hvordan man sletter noen av de ikonene som ligger i menyen når man kjøper mobilen? Fikk med en del demoer på spill osv som jeg virkelig ikke har bruk som og som bare er i veien. Men får bare slettet de programmene jeg har lastet ned selv...
Purple Toxic88 Skrevet 11. januar 2011 #6 Skrevet 11. januar 2011 Er det forresten noen av dere som vet hvordan man sletter noen av de ikonene som ligger i menyen når man kjøper mobilen? Fikk med en del demoer på spill osv som jeg virkelig ikke har bruk som og som bare er i veien. Men får bare slettet de programmene jeg har lastet ned selv... tror ikke det går.. jeg flytta de jeg bruker lite/aldri til siste side, og de jeg bruker mye til 1. side mulig du kan gå inn på innstillinger og aplikasjoner, mulig du kan fjerne de derfra, litt usikker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå