Gå til innhold

BH i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere damer her vet jo alt, så jeg spør :-)

Jeg skal snart til Oslo for å kjøpe meg brudekjole.Jeg har svært stor byste og sliter med å få tak i en BH som passer både i cup og rundt kroppen. Skulle jo selvfølgelig helst hatt den på plass når jeg prøver kjoler. Lurer på om noen av dere vet av en bra butikk i Oslo eller omegn som selger Bher i store størrelser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hellu!

Jeg bruker 65G, og får tak i dette på Change (ligger flere steder i byen), som er billig og har god kvalitet.

For det litt dyrere og eksklusive tilbyr Marinka i Bogstadveien også store størrelser. I tillegg har de her et mye større utvalg i korsett o.l. for de som trenger det. Etter å ha vært der og prøvd litt forskjellig, fikk jeg gavekort av søte venninner som hadde plukket det opp, så skal handle undertøy til bryllupet der om ikke lenge :)

Skrevet

Change har rimelige varianeter av store størrelser, men skal du ha noe som holder lenge så ville jeg tatt turen til LaLina på St. Hanshaugen i Oslo. God hjelp og veldig bra bh'er som holder leeenge.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg hiver meg også på Change.

De har både små og store str, og fint undertøy.

Triumph sin butikk på majorstua har også godt utvalg (hadde hvertfal)

Change har også butikk på majorstua, så ville absolutt tatt en tur dit.

La Lina dro jeg til ifm undertøy til bryllupet, men ble kjepeskuffet. Både over undertøyet de hadde inne og av hun jeg fikk hjelp av.

Hun presset på at jeg skulle kjøpe det dyreste korsettet (enda jeg ikke ville ha korsett), men når jeg spurte om hun kunne måle bh-str på meg så ville hun ikke gjøre det!?!

Nei, takk og farvel for min del. Har aldri gått tilbake til de igjen, og anbefaler de ikke videre.

Men jeg kan selvfølgelig ha vært uheldig da...

Lykke til :)

Edit: Glemte å skrive noe..

Endret av Lille Rosa
Skrevet

Kan også varmt anbefale Change. Ligger bla. på Oslo City.

Skrevet

Midt på Karl Johan så ligger det et senter, Galleriet ? Jeg husker faktisk ikke i farten!!

Uansett, i 2 etasjen der, så ligger "det lille under", som har fint, og stort undertøy!

Jeg tar turen innom hver gang jeg er i oslo , for å handle. Sist ba jeg om å bli målt, slik at jeg er sikker på å få det riktig, og det var ikke problem. (de er voksne damer som jobber der, og det er jeg glad for.) Hun justere og skulderstroppene for meg, slik at de var riktige for meg.

De er litt dyre, men vel verd det! Og de er ikke sånn kjøpe press der. De spør om du vil ha truse til setet, men gir seg om du takker nei...

Skrevet (endret)

Jeg bruker 65F/G og har seriøst aldri hatt så flotte pupper som etter siste shoppingtur på LaLina på St. Haugen. Servisen var fantastisk, selgeren var kjempedyktig og lærte meg bl.a en ny metode for å ta på BH'en skikkelig. Nå har jeg t.o.m "kløft" for første gang! Er nesten så jeg ikke vil ta av meg Bh'en, fordi puppene er så fine! :fnise:

Jeg fikk også lov til å prøve noen DYRE korsetter (som jeg aldri vurderte å kjøpe!), og hun brukte 3 kvarter på meg uten at jeg følte kjøpepress i det hele tatt. Så det spørs om ikke Lille Rosa har vært veldig uheldig der altså. :sjenert:

Skal aldri handle noe annet sted, selv om det tar meg buss + fly + tog + t-bane å komme dit. :jepp:

Endret av MarilynM

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...