AnonymBruker Skrevet 11. januar 2011 #1 Del Skrevet 11. januar 2011 Vi bor i Oslo og skal på byn, men hvor går vi?? Vi er i midten av 20 åra, er ute etter noen normale og oppegående menn. Det må være et sted det er lett å komme i kontakt med noen. Har ingen spesielle preferanser på utesteder, men mennene må være bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisannmannen Skrevet 11. januar 2011 #2 Del Skrevet 11. januar 2011 Du må dog ha noen preferanser på menn før du kan få tips om utesteder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2011 #3 Del Skrevet 11. januar 2011 Ikke noe problem: han har utdanning, er ikke røyker, kan godt komme fra en annen by enn oslo, er ikke noen "soss", gentleman, ikke ute etter ONS, kler seg fint/brukbart, er i 25-30 års alderen, ikke alltfor nerd, kan godt være litt, bare ikke noen heavy metal rocker... hjalp det??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arnold3 Skrevet 11. januar 2011 #4 Del Skrevet 11. januar 2011 kan ikke komme på noe sted som har akkurat de preferansene der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2011 #5 Del Skrevet 11. januar 2011 kan ikke komme på noe sted som har akkurat de preferansene der. NOEN ANDRE STEDER DA?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2011 #6 Del Skrevet 11. januar 2011 Ryes på løkka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2011 #7 Del Skrevet 11. januar 2011 Ryes på løkka Tusen takk, noen andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2011 #8 Del Skrevet 11. januar 2011 Fru Hagen, Blå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 11. januar 2011 #9 Del Skrevet 11. januar 2011 Fru Hagen, for eksempel. Er mange steder på Grünerløkka. Torsdager er også en fin dag å dra ut på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2011 #10 Del Skrevet 11. januar 2011 Ikke noe problem: han har utdanning, er ikke røyker, kan godt komme fra en annen by enn oslo, er ikke noen "soss", gentleman, ikke ute etter ONS, kler seg fint/brukbart, er i 25-30 års alderen, ikke alltfor nerd, kan godt være litt, bare ikke noen heavy metal rocker... hjalp det??? Dere kan få adressen min :gjeiper: Så slipper jeg å dra ut også. Win-win! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wiggins Skrevet 11. januar 2011 #11 Del Skrevet 11. januar 2011 Ikke noe problem: han har utdanning, er ikke røyker, kan godt komme fra en annen by enn oslo, er ikke noen "soss", gentleman, ikke ute etter ONS, kler seg fint/brukbart, er i 25-30 års alderen, ikke alltfor nerd, kan godt være litt, bare ikke noen heavy metal rocker... hjalp det??? Nå skal jeg ikke påstå at jeg kjenner utelivs-Oslo så veldig godt, jeg er rimelig seriøs med sykkelidretten, og det er ikke forenelig med mye festing, men: Jeg kan ikke skjønne at det skulle være så vanskelig å finne slike menn. Jeg mener å huske at ca. 50% av alle menn tar høyere utdanning, så allerede der har du fifty-fifty sjaner. I tillegg kan dere unngå steder som har 18-årsgrense og profilerer seg mot de veldig unge, det er vel omtrent tilstrekkelig å stikke hodet inn for å avgjøre dette. I tillegg er det noen steder som vinkler seg mot godt voksne folk, men det ser der også raskt om er tilfelle. På den annen side så håper jeg ikke dere begrenser mannejakten kun til utesteder. Det går an å møte folk i mange settinger, jeg vil tro at det er vel så gode muligheter i et blandakor, en danseklubb (nå starter det nye kurs i januar i de fleste danseklubber vil jeg tro), kampsportklubb, teaterforening eller hva dere nå måtte finne interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2011 #12 Del Skrevet 11. januar 2011 Dere kan få adressen min :gjeiper: Så slipper jeg å dra ut også. Win-win! Men en delt på tre?? det blir jo så litte på hver... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Facepainter Skrevet 12. januar 2011 #13 Del Skrevet 12. januar 2011 Ikke noe problem: han har utdanning, er ikke røyker, kan godt komme fra en annen by enn oslo, er ikke noen "soss", gentleman, ikke ute etter ONS, kler seg fint/brukbart, er i 25-30 års alderen, ikke alltfor nerd, kan godt være litt, bare ikke noen heavy metal rocker... hjalp det??? Hva sier utdanning om en person, og hva sier mangel på utdanning? Hva er utdanning? Er en smart person uten noen grad mindre attraktiv enn en dum person med mastergrad? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2011 #14 Del Skrevet 12. januar 2011 Hva sier utdanning om en person, og hva sier mangel på utdanning? Hva er utdanning? Er en smart person uten noen grad mindre attraktiv enn en dum person med mastergrad? Av de jeg har vært borti så er dem med utdanning ofte mer reflekterte og engasjerer seg mer i samfunnsforhold. dessuten har de gjerne (som gruppe) et sunnere kosthold, er oftere ikke røykere, og er mer bevisste i forhold til barneoppdragelse (alt i følge forskning også). de har også vært igjenneom en lang læringsprosess som klart påvirker en som person og frem skynder enkelte egenskaper som fek. evne til å ta til seg kunnskap, se en sak fra flere synsvinkler, ansvar og strukturering av gjøremål, ambisjoner for fremtidem m.m. har selv vært inne på nett datingssider og jeg så fort hvem som hadde utdanning og hvem som ikke hadde det for å si det slik "jeg vet ikke hva jeg skal skrive her jeg, det er så vanskleig å beskrive seg selv, spør hvis du lurer på noe" + røyker...nei takk! faen så provosert jeg er av de settningene der...du som skriver slikt, er du helt hjerne død eller?? må jo være den enkleste sak i værden å si noe om egen person, om ikke annet hva en gjør på fritiden, jobber med etc...digg å få det litt ut altså... takk for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2011 #15 Del Skrevet 12. januar 2011 Det er som oftes de som ikke har utdanning, som mener at det ikke er noen forskjeller på folk med og uten utdanning. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2011 #16 Del Skrevet 12. januar 2011 Det er som oftes de som ikke har utdanning, som mener at det ikke er noen forskjeller på folk med og uten utdanning. Der fikk du sakt det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pandabear Skrevet 14. januar 2011 #17 Del Skrevet 14. januar 2011 Grünnerløkka sjenerelt er bra! Er alltid masse folk ute, og ikke langt mellom vært utested Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå