AnonymBruker Skrevet 13. januar 2011 #41 Skrevet 13. januar 2011 Stor klem fra en her ute som leser tråden. Lykke til videre, og tenk på fordelene med å ha en diagnose som utløser støtte og midler. Kjempefint at dere har fått henne utredet så tidlig, det vil spare dere og henne for mye i fremtiden. Autismeforeningen er en fin start! 1
sommermor Skrevet 13. januar 2011 #42 Skrevet 13. januar 2011 Riktig lykke til videre! Selv har jeg en datter med diagnosen non verbale lærevansker. En diagnose utløser hjelp og rettigheter,men den vesle prinsessen din vil alltid være den samme uavhengig av sin diagnose. For meg er diagnosen en bro til å forstå henne bedre og hjelpe henne. Men jeg skjønner veldig godt at autisme diagnosen setter igang mange tanker hos dere,det er som en sorgprosess. Mange klemmer til deg.
kipa81 Skrevet 14. januar 2011 #44 Skrevet 14. januar 2011 Ville bare gi deg en klem! Så flott du skriver og så heldig jenta deres er; som kom akkurat til dere! Lykke til!
MarianneE Skrevet 15. januar 2011 Forfatter #45 Skrevet 15. januar 2011 Er datteren din tidligfødt? I uke 33 av svangerskapet. Dere andre.... Takk! Og vet dere hva... Jeg har verdens flotteste og beste lille autistiske jente!! 3
MarianneE Skrevet 14. april 2012 Forfatter #46 Skrevet 14. april 2012 Fant igjen denne tråden og har lest og tørket litt tårer. Kan ikke tro tida har gått så fort siden startinnlegget! Vi klarer oss fint! Jenta har gjort enorme framskritt. Vi er med i autismeforeningen og har vært på treff, turer osv. Hun fungerer så fint at vi "glemmer" at hun er autist noen ganger- men andre dager er mer krevende. Det har vist seg og ikke være verdens undergang allikevel, men på mange måter en berikelse. 6
MarianneE Skrevet 2. desember 2012 Forfatter #49 Skrevet 2. desember 2012 Må bare skrible noen ord her. Alle har sikkert glemt denne tråden, men jeg måtte liksom bare. 28,september i år ble diagnosen frafalt. Fremskrittene hun har gjort stemmer ikke med diagnosen da fremskrittene hennes har kommet naturlig og vedvart. Blant annet. Problemene hun har hatt har vært "startvansker" grunnet prematur fødsel. Hun er ikke autist allikevel. Vi har hele tiden vist at dette kunne skje, og det er no hard feelings ovenfor sykehuset eller noen. Vi har vokst veldig på dette og velger og se det positive som har skjedd. Fine ungen min! 4
Pinkee Skrevet 2. desember 2012 #51 Skrevet 2. desember 2012 Så bra da, tror dere hadde taklet autisme bra, men alltid godt å slippe unna diagnose likevel. Håper jenta di fortsetter å utvikle seg fint
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå