Gå til innhold

Hvilken rutine har du får rensing av ansiktet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker som regel gode produkter i ansiktet. Til ansiktsrens bruker jeg feks REN gele.

Meeeen...den har vært tom i det siste, så jeg har brukt kroppssåpen min :S

Og vips; i løpet av den siste uken har det dukket opp linjer under øynene :(

Mine spørsmål er;

* tror du bruken av kroppssåpe har skapt disse linjene, og i så fall kan de bli bedre ved å bytte tilbake?

* og, når du renser ansiktet med ansiktsrens, vakser du rundt øynene med den? eller unngår du øyepartiet og bruker kun makeupfjerner der?

Jeg syns ansiktsrensen tar bedre...

(Vil gjerne ha tips til god makeupfjerner uten at den er altfor oljete)

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være kroppssåpen tørker ut området og skaper de linjene.

Jeg vasker rundt øynene med rensen min ja fordi den er egnet til det. Jeg bruker en rensemelk, de er mye snillere mot huden enn typisk gele og andre skummende renser.

Jeg bruker olje til å fjerne tung sminke og rensemelk ellers. Sveiper over med decleor cleansing water for å fjerne de siste eyeliner restene.

Skrevet

Jeg bruker Decleor cleansing water rundt øynene og i ansiktet om morgenen. På kvelden bruker jeg MD formulations facial cleanser i ansiktet, men cleansing water rundt øynene da også. Du bør ikke bruke renseprodukter som ikke er beregnet for øyeområdet, ettersom huden der er så tynn om ømfintlig. Det er nok helt sikkert kroppssåpen som har gitt deg linjer.

Skrevet

Takk for svar! :)

Men i og med at det mest sannsynlig er kroppssåpen som har forårsaket dette, og at det var så "umiddelbar" skade, så bør det vel være mest overflatiske linjer....? som i tørrhetslinjer? og da bør det vel være mulig å rette det opp igjen om jeg med en gang starter å bruke de rette produktene...?

Skrevet

Jeg bruker en skummende rensegele fra MAC men synes at de blir så såpete. Noen som har tips for en rensemelk og hvordan bruker man det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...