AnonymBruker Skrevet 11. januar 2011 #1 Skrevet 11. januar 2011 God Morgen kan man vel egentlig si nå Jeg har fryktelig lyst å ta med min samboer på ferie til syden i år, men som mange vet. Så er ikke det akkurat noe billig for studenter Vi har vært sammen i litt over ett år nå, så jeg syns vi kunne koste på oss en ferie til syden. Eller i allefall jeg koste på oss Vi har planlagt ferie til mine slektninger til sommeren i Nord-Norge, pluss at hun er student på høyskole. Så spørsmålet er; Hvor kan man reise utenom sommersesongen i Norge/skandinavia til Europa for å få en fin og billig tur for 2 Da med tanke på Påske/høstferie da sommeren er tatt opp til den andre turen til famili i nord Gutt22
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2011 #2 Skrevet 11. januar 2011 Går hun på høyskolen har ho ikke høstferie;) Kun påske, jul og sommerferie. Men jeg vil anbefale Mallorca, bestill restplass:)
caroprins Skrevet 14. januar 2011 #3 Skrevet 14. januar 2011 Følg med på restplass.no så kan du få tak i gode tilbud
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå