Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville bare tipse om en veldig god foundation som er lett å legge jevnt på huden: Ideal Matte fra Estee Lauder - tror den akkurat har kommet i salg nå. Superfin er den! Huden blir jevn i en fei, kremen bare smelter inn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble tipset om denne på en liten titte runde på mitt favoritt parfymeri, og den kjentes veldig deilig på hånden. To av mine venninner kjøpte denne, og skal høre med de hva de synes, men har veldig lyst til å kjøpe den.

Den kostet 270 kr.

Aner ikke om den passer til alle hudtyper, men vil tro de fleste, har du veldig tørr hud vil den nok ikke ligge så pent, men det gjelder vel for mange typer foundation/pudder.

Skrevet

Jeg har faktisk veldig tørr hud, og strever med å finne en foundation som ikke ser helt jævlig ut på meg. Denne passet!

Skrevet

Får man kjøpt denne hvor som helst eller? Den høres interessant ut.

S.

Skrevet

Alle parfymeri som fører Estee Lauder selger denne :)

Lurer på om jeg også må "løpe og kjøpe"

Skrevet

Hei igjen.

Siden jeg er så vanskelig å påvirke :P fløy jeg på parfymeriet i går ettermiddag for å kjøpe kremen.

Damen på parfymeriet sa til meg at jeg hadde alt for tørr hud. Og jeg som var sikker på at denne ville passe til meg selv om jeg hadde tørr hud.

Ja ja, jeg skal ihvertfall prøve den, for damen var så snill at hun laget en liten prøve til meg. :D

S.

Skrevet

I går kveld snakket jeg med venninnene min som kjøpte den, hun ene synes den var kjempefin, lett og legge og føltes ikke tung, hun andre var så som så fornøyd, hun kom ikke til å kjøpe den igjen for å si det slik.

Tror den bare må prøves, som all annen sminke passer ikke alt på alle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...