Ejlis Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 Noen som har tips til fin lipgloss (evt leppestift) som er nude, men samtidig med litt rosa skinn. Syns det er så fint til mørke sotede øyne, men finner ikke helt rette fargen. Enten blir det for nude, eller for rosa :-S Gjerne noe som kan bestilles på nett, Feelunique, Lookfantastic, ACW eller lignende :-)
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2011 #2 Skrevet 10. januar 2011 Noen som har tips til fin lipgloss (evt leppestift) som er nude, men samtidig med litt rosa skinn. Syns det er så fint til mørke sotede øyne, men finner ikke helt rette fargen. Enten blir det for nude, eller for rosa :-S Gjerne noe som kan bestilles på nett, Feelunique, Lookfantastic, ACW eller lignende :-) Jeg liker veldig godt " perfcet peach, sexy motherpucker" fra soap and glory. Fåes kjøpt på boots apotek. Den har litt rosa glans, men siden det er en lipgloss.. glinser den ganske mye Kunne ønske den fantes i mattere versjon, for da hadde det rosa kommet mere frem. Men jeg liker denne
firestarter Skrevet 11. januar 2011 #3 Skrevet 11. januar 2011 Min favoritt er C-thru fra Mac. Den er nyyydelig! Mulig du synes den er for nude hvis du har veldig hudfargede lepper i utgangspunktet, men på mine røde lepper blir den perfekt nude/rosa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå