Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En utenlandsk venn har hatt et gyselig bilde på MSN. I dag spurte han om jeg kunne hjelpe han å forandre det. Han er selv veldig lite datakyndig...

Jeg forklarte at han måtte trykke på navnet sitt øverst på MSNsiden og så "endre personlig bilde". Men det var ikke så enkelt for han... Jeg snakket engelsk til han, vet jo ikke hva "endre bilde" er på hans språk. Han satt på jobbens data og hadde ingen bilder der han ønsket å bruke. Jeg har passende bilder på min data, forminsket et av dem og tenkte å sende de over til han. Men da hadde vi jo vært like langt.

Jeg fikk passordet hans og logget meg inn på hans MSN. Forandret bildet... Da han logget på var det gyselige bildet der fortsatt. Why?

Uansett hvilken data jeg logger på med, så har jeg det bildet jeg har... Tror jeg..? Er ganske sikker på det.

Og det må egentlig han og ha, siden han fikk det bildet mens han satt på brorens data, hadde det samme når han var på sin egen data, og det samme på jobbdataen...

Så hva er gjort feil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på hvilken versjon han har. Kun de nyeste versjonene har man muligheten til å beholde bildet uansett hvor man logger på :)

Skrevet

Men er det ikke merkelig at bildet han hadde før vises på hvilken data som helst, men ikke det nye..? Jeg så det jo på min data da jeg var innlogget på hans MSN. Men da han logget på var det gamle der...

Skrevet

Men du har jo den nyeste versjonen? :) Veit ikke jeg altså, kan sikkert være andre grunner også.Men en lettvint måte kan jo kanskje være å be han oppdatere msn? Om han klarer det og problemet ikke forsvinner er det noe annet :)

Skrevet

Jeg har ikke den helt nyeste. Tenker at den han satt på i dag har enda eldre versjon, men allikevel. Er det ikke rart at det gyselige han hadde på andre pcer ble med over til den dataen da, mens det jeg skiftet til ikke ble med?

Vet ikke om han får til å oppdatere... Husker jeg var hos han og ordna det sist den skulle oppdateres :P

Skrevet

Det hjelper ikke om jeg oppdaterer hans MSN på min data nei?

Skrevet

Noen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...