Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren har glemt bursdagen min. Han gikk å la seg i stad og sa bare god natt. Jeg sitter her skuffet. Føler meg ensom på min egen bursdag. :( Takk for at du gadd å lese.

Videoannonse
Annonse
Gjest Thefainter
Skrevet (endret)

Gratuerer med dagen!!! :blåse: :klemmer:

Edit: men trist at du har en dum samboer! :klem:

Endret av Thefainter
Skrevet

huff mannfolk. Har dere vært sammen lenge? :/

Skrevet

Det var da trist, skjønner at du er skuffet.. Har dere vært sammen lenge? men gratulerer med dagen, fra meg i alle fall :klemmer:

Skrevet

Ikke ta det prsonlig, enkelt er bare elendig med på datoer.

:bursdag::sprettert::gave:

Skrevet

Happy birthday!

Ikke legg så mye i det da, hvis dere ellers har det bra. Noen (menn) er bare sånn. Det betyr ikke at de er mindre glad i deg!

Skrevet

Grattis med dagen :klemmer:

Ikke ta det så ille, mannfolk er visst genetisk bestemt til å ikke huske slikt, er noe oppi hjernen deres som ikke har plass til slik info.

MEN, det er lov å minne på! ikke mase, bare si noen dager i forveien, feks: jeg vil ha biff til middag på torsdag, for da har jeg bursdag. Da har han en liten mulighet til å huske det :yvonne:

• Liker 2
Skrevet

Tusen hjertelig takk alle sammen for så søte ord. Vi har vært sammen i over 2 år. Jeg fikk ett kort av noen i familien og den står på bordet, han kan umulig ha unngått å se det. Jeg føler meg lite verdsatt og bør kanskje gjøre det slutt. Alle fortjener en "gratulerer med dagen" fra den som liksom skal være deg nærmest.

Skrevet

GRATULERER MED DAGEN! :bursdag:

Mannfolk er mannfolk :P

Skrevet

:bursdag:

Du kan jo fortelle han det i morgen!:) Si at du hadde det hyggelig og takke for en hyggelig dag? (På en morsom måte) Deretter kan du jo fortelle at du ble litt såret.

Kanskje du får en super dag, selv om det ble en dag forskinket. :)

Skrevet

Grattis med dagen :klemmer:

Ikke ta det så ille, mannfolk er visst genetisk bestemt til å ikke huske slikt, er noe oppi hjernen deres som ikke har plass til slik info.

MEN, det er lov å minne på! ikke mase, bare si noen dager i forveien, feks: jeg vil ha biff til middag på torsdag, for da har jeg bursdag. Da har han en liten mulighet til å huske det :yvonne:

Ja jeg minte han på det for noen dager siden. Jeg kjøpte pizza og sa da spanderer jeg siden vi ikke får gått ut på bursdagen min. Ts

Skrevet

Gratulerer med dagen! :bursdag:

Ikke ta det ille opp. Menn er menn, hehe :)

Kanskje han har planlagt noe som han ikke vil fortelle enda?

Kan jo være at det er så enkelt som det!:)

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen! :dagens-rose:

Enkelte er bare så elendige på datoer, det betyr ikke at han er noe mindre glad i deg for det om. Tenk for et hurlumhei det blir når han innser hvilken brøler han har gjort..

Skrevet (endret)

Grattis! :D

Neste gang du snakker med han så sier du; "Gratuleerer sååå mye med dagen!!..jo, takk!"

knis

Edit; har aldri møtt et mannfolk som har huska bursdager uten påminnelse. Uansett hvem det er. Samboeren min hadde heller ikke merka kortet. Hadde vært knalltøft om du hadde invitert til bursdagselskap, påminne han at dere skal i bursdagselskap. Når han spør til hvem, så sier du "Til meg vel?"

Endret av Sn0spray
Skrevet

Dere er kjempe snille. Tusen takk alle sammen. Jeg måtte bare få det ut, er sikkelig lei meg. TS

• Liker 1
Skrevet

Kanskje han tror det er i morgen. Plutselig blir du vekt i morgen med bursdagskake av en som har misforstått :fnise:

Huff, nei, må være kjipt å bli glemt. Du får spørre ham om han ikke så kortet som sto på bordet... Det er jo mye verre om han med vilje lar være å gratulere deg/gi gave enn om han "bare" har glemt det.

Gratulerer med dagen, i alle fall! :)

Skrevet

Hm, nå fikk jeg skikkelig vondt av deg TS...

Det er ikke moro å føle seg lite verdsatt, og jeg hadde nok tenkt det samme hvis samboeren min hadde lagt seg uten å gjøre noe tegn til at han husket at det var bursdagen min. Hva som er grunnen hans kan ingen av oss på KG vite, men hvis det står et bursdagskort på bordet så skal det jo en del til for å glemme det da... Og det er også godt gjort å ikke vite ca når kjæresten har bursdag etter to år.

Skulle gjerne gitt deg et stort stykke sjokoladekake med lys på, men det blir vanskelig å sende noe annet enn en klem. :kose:

Skrevet

Skriv en lapp, sms eller si : Tusen takk for oppmerksomheten ved min .. årsdag i DAG!

Eller skriv det på veggen hans på facebook!!

Typisk menn er å "glemme" det for å komme på det i morgen tidlig som en overaskelse ;-)

Kanskje skal dere på ferietur i morgen tidlig?

TENK POSITIVT! ;)

Lykke til med ung alsheimer mann! ;)

Skrevet

Hm, nå fikk jeg skikkelig vondt av deg TS...

Det er ikke moro å føle seg lite verdsatt, og jeg hadde nok tenkt det samme hvis samboeren min hadde lagt seg uten å gjøre noe tegn til at han husket at det var bursdagen min. Hva som er grunnen hans kan ingen av oss på KG vite, men hvis det står et bursdagskort på bordet så skal det jo en del til for å glemme det da... Og det er også godt gjort å ikke vite ca når kjæresten har bursdag etter to år.

Skulle gjerne gitt deg et stort stykke sjokoladekake med lys på, men det blir vanskelig å sende noe annet enn en klem. :kose:

Takk for kjempe fine ord:) Det er tanken som teller, og det du sier varmer veldig. Jeg vil ikke være med en person som ikke husker bursdagen min. Svigermor har heller ikke ringt meg. Jeg ringte henne pluss at jeg kjøpte blomster og en kjempe fin gave. Ja ja nok syting, men jeg føler meg veldig liten nå. Familien min er langt borte fra meg og jeg har ikke mulighet til å være med dem nå. Ts

Skrevet

Skriv en lapp, sms eller si : Tusen takk for oppmerksomheten ved min .. årsdag i DAG!

Eller skriv det på veggen hans på facebook!!

Typisk menn er å "glemme" det for å komme på det i morgen tidlig som en overaskelse ;-)

Kanskje skal dere på ferietur i morgen tidlig?

TENK POSITIVT! ;)

Lykke til med ung alsheimer mann! ;)

Det er ikke imorgen jeg har bursdag, men idag og det sårer dypt. Blir nok ikke noe ferie da fyren har lagt opp dagen sin imorgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...