Gjest Frekke Frank Skrevet 20. oktober 2003 #1 Del Skrevet 20. oktober 2003 Etter at jeg leste i forumet her angående slike såkalte sjømannsbruder kunne jeg ikke dy meg. Gikk rett på nettet bak min samboers rygg og bestilte en sjømannsbrud! Og da ikke bare EN men TO! :oops: Jeg valgte å "sløse" bort litt penger. Angrer dypt, men valget mitt stoppet på denne saken: https://www.kondomeriet.no/webshopkit.fcgi?pid=785 Så kjøpte jeg en rimeligere sak bare på "gøy" når jeg først var i gang : https://www.kondomeriet.no/webshopkit.fcgi?pid=1264 Men dette var ærlig talt ikke noe særlig... Og att på til ble samboer sur når hu merket at jeg jukket meg selv med en sånn sak! :blunke: Måtte bare teste... Kan ikke sammenlignes med god sex. Men kanskje det kan funke for noen en ensom trist høstkveld? Men jeg kan anbefale den rimelige saken. 79 kr kan man ikke klage på. Den andre saken til 599 kr var et bomkjøp ass. Selges rimelig til høystbydende! Dette ble lite saklig Mvh Frank Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 20. oktober 2003 #2 Del Skrevet 20. oktober 2003 Så da kan jeg spare meg for de kronene altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. oktober 2003 #3 Del Skrevet 20. oktober 2003 Det er noe stort tull og ikke NOE deilig i forhold til "orginal vare" Dere er nå advart og frarådet! Gutt 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 21. oktober 2003 #4 Del Skrevet 21. oktober 2003 Kommentaren fra mannen da jeg spurte om hvorfor det var mer tillatt å kjøpe en dildo enn en sjømannsbrud ; "Er ikke sjømannsbruder PLASTIKK da ?" For dildoer er jo ikke det da..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg 32 Skrevet 21. oktober 2003 #5 Del Skrevet 21. oktober 2003 Fint å høre at folk har prøvd disse, og gir oss tilbakemeldinger! Gjør det alle som har prøvd eller har erfaringer med dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2003 #6 Del Skrevet 21. oktober 2003 Selv har jeg forsøkt en slik "sjømannsbrud"/plastikk vagina og det var ikke noe å stå etter. Jeg får mer glede av å benytte kompis "høyrehånd". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg 32 Skrevet 21. oktober 2003 #7 Del Skrevet 21. oktober 2003 Høyrehånda eller venstre for meg (skeivhendt ) er grei den, men poenget med bruden er vel å få litt forandring.... Er den ALDRI en erstatter selv når du er lei hånda?????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frekke Frank Skrevet 21. oktober 2003 #8 Del Skrevet 21. oktober 2003 Som sagt: Den billige saken er noe man kan påkoste seg som et substitutt til et RUNK! Ingenting å si på 79 kr vel? Men kan vel med hånden på hjertet si at den saken til 599 kr i såkalt CYBERSKIN er noe tull! Denne skal lixom føles som EKTE, men dette er BULLSHIT! Holder meg til venstrehånda jeg (er høyrehendt)!! Så nå er dere advart. Unødvendig å sløse penger på slikt tull! Mvh Frank Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2003 #9 Del Skrevet 21. oktober 2003 Er den ALDRI en erstatter selv når du er lei hånda?????? Nei faktisk ikke, den ga meg ingen nytelse i det hele tatt og er kastet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Offen Skrevet 21. oktober 2003 #10 Del Skrevet 21. oktober 2003 Jeg sitter på venstrehånda jeg en halvtime eller så, til hånda blir dåven . Og så leker jeg at jeg har meg fremmed. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 21. oktober 2003 #11 Del Skrevet 21. oktober 2003 Jeg sitter på venstrehånda jeg en halvtime eller så' date=' til hånda blir dåven . Og så leker jeg at jeg har meg fremmed. [/quote'] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2003 #12 Del Skrevet 21. oktober 2003 Dette var et gammelt "militær-knep" som gutta brukte da de var i militæret. Stakkars, de var så ensomme... Men det funker visst bra har jeg hørt. (noen av gutta malte til og med neglene røde, for at det skulle se ut som en damehånd) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gutt_1982 Skrevet 21. oktober 2003 #13 Del Skrevet 21. oktober 2003 Jeg har en slik: https://www.kondomeriet.no/webshopkit.fcgi?pid=688 Den er grei som variasjon til frøken høyre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicia Skrevet 21. oktober 2003 #14 Del Skrevet 21. oktober 2003 (noen av gutta malte til og med neglene røde' date=' for at det skulle se ut som en damehånd)[/quote'] :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. oktober 2003 #15 Del Skrevet 23. oktober 2003 Hva med å bruke en pute??? Eller å skifte hånd? Med eller uten olje? Jeg finner til stadighet ørsmå forandringer som piffer opp aktiviteten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amica Skrevet 25. oktober 2003 #16 Del Skrevet 25. oktober 2003 Hva med et fuktig håndkle? Det koster ikke 79,50 en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 25. oktober 2003 #17 Del Skrevet 25. oktober 2003 Strengt tatt så har jeg en følelse av at det som gir mest piff med en sånn greie er bildene på eska. Uten at jeg har prøvd forøvrig. Og det høres ut som jeg skal være uinvidd en stund til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dacota Skrevet 25. oktober 2003 #18 Del Skrevet 25. oktober 2003 (noen av gutta malte til og med neglene røde, for at det skulle se ut som en damehånd) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 25. oktober 2003 #19 Del Skrevet 25. oktober 2003 Heeemmmm, da gjør det vel ikke saken noe bedre at OM du hadde investert de pengene i for eks. noe sånnt no https://www.kondomeriet.no/webshopkit.fcgi?pid=1203 til dama di, hadde du sansynligvis fått mye bedre valutta for pengene dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 25. oktober 2003 #20 Del Skrevet 25. oktober 2003 Hu, mulig den der blir sensa,men det får gå. Kjenner jeg dere mannfolka rett er vel fantasien spinnvill allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå