Gjest silje Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 Hei jeg får arbeidsavklaringspenger pga sykdom. Jeg er på ny veldig dårlig og har lite lyst til å å reise til nærmeste postboks å poste skjema som jeg må sende inn hver 14 dag. Jeg logget meg inn på nav sin hjemmeside for å fylle ut medldekort på navs nettside, men hvor finner jeg MELDEKORT (skjemaet) som skal fylles ut hver 14 dag?? En stor klem til de som vet svarer for jeg finner ikke frem på nav :rødme:
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2011 #2 Skrevet 10. januar 2011 På nav sin forside så står det helt til venstre under "din side arbeid"
Gjest Ts silje Skrevet 10. januar 2011 #3 Skrevet 10. januar 2011 På nav sin forside så står det helt til venstre under "din side arbeid" Det kommer opp at jeg ikke er registrert som arbeidsøker????
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2011 #4 Skrevet 10. januar 2011 Har du logget inn med MinID, eller brukernavn og passord fra NAV?
Gjest Ts silje Skrevet 10. januar 2011 #5 Skrevet 10. januar 2011 Har du logget inn med MinID, eller brukernavn og passord fra NAV? Jeg logget inn med MinId
Lionda Skrevet 10. januar 2011 #6 Skrevet 10. januar 2011 Jeg tror du må ringe/maile saksbehandleren din og få ham/henne til å endre statusen din til arbeidssøker. Det står feil i et eller annet system, tror det er en ganske vanlig feil.
Gjest Ts silje Skrevet 10. januar 2011 #7 Skrevet 10. januar 2011 Jeg tror du må ringe/maile saksbehandleren din og få ham/henne til å endre statusen din til arbeidssøker. Det står feil i et eller annet system, tror det er en ganske vanlig feil. Jeg har to saksbehandlere på nav som jeg pleier og snakke med. De sier at jeg ikke skal søke om arbeid fordi jeg er for syk forløpig.. Og det er det sykehuset og legene mener også
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2011 #8 Skrevet 12. januar 2011 Ring NAV og be dem endre meldeformen din til elektronisk. Tipper det er fordi du sender papirmeldekort. Meldeformen må da endres slik at det opprettes elektroniske meldekort på siden din.
Piggsvin Skrevet 12. januar 2011 #9 Skrevet 12. januar 2011 Jeg har to saksbehandlere på nav som jeg pleier og snakke med. De sier at jeg ikke skal søke om arbeid fordi jeg er for syk forløpig.. Og det er det sykehuset og legene mener også Du være registrert som arbeidssøker for å få støtte, selv om du i praksis er for syk til å arbeide og alle er inneforstått med det. Bare enda en av de logiske tingene med NAV
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå