AnonymBruker Skrevet 10. januar 2011 #1 Del Skrevet 10. januar 2011 Et par uker før jul gjorde kjæresten det slutt med meg, etter nesten et år som kjærester. Det har vært mye sinne, frustrasjon og sorg for min del i ettertid, fordi jeg er dypt uenig i hvordan han løste sine og våres problemer på og fordi jeg ble direkte overkjørt av han følelsesmessig. Nå har det jo gått noen uker, og selv om jeg klarer å fungere vanlig i hverdagen igjen, savner og elsker jeg jo han fortsatt. Dette var jo min første seriøse kjæreste og min aller, aller beste venn som har støttet meg i vonde perioder. Jeg er også av den typen som ofte sitter med langvarige følelser for folk, og bruker veldig lang tid på å komme over kjærlighetssorg. Derfor er det ekstra vondt når han sviktet meg som venn også. En annen ting som plager meg veldig nå er at han var en riktig player som har vært i buksa på mange jenter før meg, og det gjør bruddet ekstra hardt. Jeg vet ikke hvordan jeg skal takle at min beste venn og tidligere kjæreste sannsynligvis kommer til å vende tilbake til gamle vaner, mens jeg sitter her ensom. Hvordan har dere taklet slike brudd med gutter? Når er det greit at man begynner å pule fritt/finne seg en ny kjæreste igjen? Han har jo selv sagt at han ikke klarer seg lenge uten sex og trolig vil begynne å pule rundt igjen(ironisk fortalte han meg at sex og romantikk var ikke nok lenger når han slo opp..). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinf Skrevet 10. januar 2011 #2 Del Skrevet 10. januar 2011 for en idiot. noe som hjeler er å slette alle meldingene deres sann du ikke ser gjennom de og savner han å hold deg mye med venner sann du ikke føler deg så ensom, og det er mange positive ting med å vere singel også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L. Kennedy Skrevet 11. januar 2011 #3 Del Skrevet 11. januar 2011 Når er det greit at man begynner å pule fritt/finne seg en ny kjæreste igjen? Samme dag, neste dag, når som helst. Men å gå fra et forhold til et annet på et blunk har jeg ikke noen tro på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
inga:) Skrevet 11. januar 2011 #4 Del Skrevet 11. januar 2011 Bite tennene sammen og skrive ned alle vonde og såre tanker omogomigjen i en notisbok, mens du prøver åå fine så mange negative ting ved ham som mulig. Og etter 3 mnd rev jeg boka i fillebiter. Nå er jeg glad det ble slutt. Det blir mindre vondt for hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2011 #5 Del Skrevet 11. januar 2011 TS her. Jeg har gjort mye av overnevnt, men allikevel etter å ha tømt følelsene mine sitter jeg plutselig med 100 nye tanker om det. Det er som en sirkel som jeg ikke kommer meg ut av. Jeg savner han veldig mye for tiden, samtidig som jeg synes han er en drittsekk også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 11. januar 2011 #6 Del Skrevet 11. januar 2011 Slett meldinger, telefonnummer, facebook og alt mulig. Så slipper du å tenke på han på den måten. Det er lov å pule og treffe folk igjen med en gang, spesielt om man er den som ble dumpa. Slå deg litt løs nå, så oppdager du fort at du er en super jente som MANGE gutter er interessert i. Hvis du er den typen som bruker lang tid på å komme over folk så er det ikke så mye annet å gjøre enn å ta tiden til hjelp og gjøre gode ting for deg selv. Ikke vær for streng mot deg selv. Gjør ting som gjør deg glad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 11. januar 2011 #7 Del Skrevet 11. januar 2011 Kan skjønne at det fortsatt er vondt. Følelsene kommer nok til å være der en stund til. men bruk den tiden for å gråte, snakke med venner og komme deg videre. Lett å si det, komme seg videre. men prøv å ikke tenke så mye på han. slett og kast alt som minner deg om han. Tror ikke det hjelper å ha ting rundt deg som minner deg om han, når han sier at han kommer til å ha sex med andre jenter. Om du velger å ha sex med noen, så gjør du det. Ingen kan vite når tiden er inne enn deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2011 #8 Del Skrevet 11. januar 2011 Slett meldinger, telefonnummer, facebook og alt mulig. Så slipper du å tenke på han på den måten. Det er lov å pule og treffe folk igjen med en gang, spesielt om man er den som ble dumpa. Slå deg litt løs nå, så oppdager du fort at du er en super jente som MANGE gutter er interessert i. Hvis du er den typen som bruker lang tid på å komme over folk så er det ikke så mye annet å gjøre enn å ta tiden til hjelp og gjøre gode ting for deg selv. Ikke vær for streng mot deg selv. Gjør ting som gjør deg glad. Huff, jeg gruer meg til den dagen jeg får høre han har pult noen igjen, jeg gråter bare ved tanken på det. Han er gutten som de fleste jenter sikler over og kysser så fort de får muligheten, mens jeg har alltid vært den jenta som ingen gutter vil ha:-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tronder Skrevet 12. januar 2011 #9 Del Skrevet 12. januar 2011 Huff, jeg gruer meg til den dagen jeg får høre han har pult noen igjen, jeg gråter bare ved tanken på det. Han er gutten som de fleste jenter sikler over og kysser så fort de får muligheten, mens jeg har alltid vært den jenta som ingen gutter vil ha:-( Og der har du kjærnen til hvorfor du sliter masse... Endre selvbildet ditt og en av to ting kommer garantert til å skje: 1. Gubben kommer tilbake når du nå føler deg bra med og uten han. Du føler deg bra og han legger merke til dette. Glade mennesker vil alle ha. 2. Gubben stikker (som han har gjort) du ser han ikke igjen, men en eller flere like gode eller bedre menn dukker opp og prøver seg på deg. Lykke til med endring av tankegang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå