Gå til innhold

Hver så snill og gi meg et svar..

Anbefalte innlegg

Gjest Lvd-gjest
Skrevet

Jeg håper virkelig dere vil lese gjennom det, og gi meg noen svar, jeg trenger det!Jeg og eksen gjorde det helt slutt for litt over en uke siden etter 3 år, vi har kranglet litt etter dette..og har ikke pratet sammen siden. Han fant seg en ny jente som er bestevennen til en veldig god venninne av meg, jeg var knust i dager og er vel ikke helt over det enda, men jeg merker det gror! Jeg har til og med pratet med denne jenta, og fortalt henne at jeg ikke er sur og at jeg synes henne virker som en kjempe herlig jente! og hun beundret meg masse for at jeg greide å være så utrolig snill og grei, og at hun ikke greide å være det med kjæresten til eksen hennes. I går var første gang jeg virkelig lo, uten at det var falskt, og det var utrolig deilig, for bare det viser at jeg er på god vei. Med eksen har alltid vært min bestevenn, og etter vi gjorde det slutt, så ble vi enige om å være bestevenner, noe som kanskje ikke har funket så bra.. Bare at i dag, fikk jeg vite at kreften til stefaren min, har spredd seg og at han ikke vet hvor lenge han har igjen. Det første jeg tenke var å sende melding til eksen, for jeg har alltid fortalt han alt..men så kom jeg på at han ikke er min lenger. Jeg vet ikke hvem jeg skal prate med, eksen er den eneste som har vært der for meg hele tiden. Jeg har ikke lyst til å dytte "problemene" mine over på han, hvis dere skjønner.. Denne beskjeden kom på det dårligste tidspunktet, jeg trengte virkelig ikke dette nå.. Jeg trenger hjelp, hva skal jeg gjøre?

j16

Skrevet

Som du sier, han har vært der for deg hele tiden. Jeg synes du trygt kan fortelle han dette uten å tenke på at han ikke er din. Han bryr seg helt sikkert om deg og å få vite det. Var trist å høre, håper det går greit med deg:)

Skrevet

Enig med brukeren over. Du kan helt sikkert snakke med han om dette. Den nye dama beundrer jo deg for at du aksepterer henne, da må vel hun kunne akseptere at du har kontakt med eksen også?

Selv om dere ikke er sammen lenger, er han helt sikkert glad i deg og vet at dette ikke er en lett situasjon.

Ta vare på deg selv og bruk gjerne andre venner/venninner til å snakke med også. Du er i en vanskelig situasjon, du trenger ikke å være alene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...