AnonymBruker Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 Hvor langt tid tar det å kjøre fra Oslo til Asker i morgenrushet? Jeg skal være i Asker kl åtte. Hvor lang tid må jeg beregne fra Vålerengatunellen?
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2011 #2 Skrevet 11. januar 2011 Jeg ville beregnet en time, fra sentrum til sentrum. Tar trolig ikke så lang tid, men noe margin kan være godt å ha. For enkelte dager står det nærmest bom stille, mens det går i fartsgrensen andre dager.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2011 #3 Skrevet 11. januar 2011 Fra Vålerengatunellen bruker jeg vel ca. 20-25 min uten rush. Samtidig kjører du motsatt vei av det verste rushet, når du først kommer deg ut av sentrum. Har bare kjørt til Asker én gang i rushet, og tror da jeg beregnet en time, men at jeg brukte kortere tid, kanskje 45 min? Men det var den ene gangen da. Men ville ikke tenkt at du trenger å beregne mer enn en time hvertfall. Og så har det nok litt å si hva slags vær det er, om det f.eks. er nullføre og snøvær eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå