AnonymBruker Skrevet 10. januar 2011 #1 Del Skrevet 10. januar 2011 Hvor langt tid tar det å kjøre fra Oslo til Asker i morgenrushet? Jeg skal være i Asker kl åtte. Hvor lang tid må jeg beregne fra Vålerengatunellen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2011 #2 Del Skrevet 11. januar 2011 Jeg ville beregnet en time, fra sentrum til sentrum. Tar trolig ikke så lang tid, men noe margin kan være godt å ha. For enkelte dager står det nærmest bom stille, mens det går i fartsgrensen andre dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2011 #3 Del Skrevet 11. januar 2011 Fra Vålerengatunellen bruker jeg vel ca. 20-25 min uten rush. Samtidig kjører du motsatt vei av det verste rushet, når du først kommer deg ut av sentrum. Har bare kjørt til Asker én gang i rushet, og tror da jeg beregnet en time, men at jeg brukte kortere tid, kanskje 45 min? Men det var den ene gangen da. Men ville ikke tenkt at du trenger å beregne mer enn en time hvertfall. Og så har det nok litt å si hva slags vær det er, om det f.eks. er nullføre og snøvær eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå