Kvist Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 Hvor har de godt utvalg av flotte kjoler? Ikke helt prinsesse, men jeg vil være fiiiin forlover. Har sett og sett og sett på nett, men synes det er vanskelig. Var i noen butikker her i Fredrikstad i dag, prøvde ørten kjoler. Men fant ingen som var helt perfekt. Har et vagt bilde i hodet av en grønn kjole, med brede "stropper" over skuldrene, altså ikke stroppeløs, tynne stropper eller halterneck, flatterende liv for en med litt for mange kg og lengde enten lang eller under kneet. Men jeg prøver gjerne mye forskjellig jeg for å se hva som passer meg best. Kan noen tipse meg om butikker å prøve? Østfold, Oslo eller Akershus. Evt, over svenskegrensa hvis det er noen sånne butikker i f.eks Strømstad?
Varsio Skrevet 10. januar 2011 #2 Skrevet 10. januar 2011 Hvor har de godt utvalg av flotte kjoler? Ikke helt prinsesse, men jeg vil være fiiiin forlover. Har sett og sett og sett på nett, men synes det er vanskelig. Var i noen butikker her i Fredrikstad i dag, prøvde ørten kjoler. Men fant ingen som var helt perfekt. Har et vagt bilde i hodet av en grønn kjole, med brede "stropper" over skuldrene, altså ikke stroppeløs, tynne stropper eller halterneck, flatterende liv for en med litt for mange kg og lengde enten lang eller under kneet. Men jeg prøver gjerne mye forskjellig jeg for å se hva som passer meg best. Kan noen tipse meg om butikker å prøve? Østfold, Oslo eller Akershus. Evt, over svenskegrensa hvis det er noen sånne butikker i f.eks Strømstad? Agape i Oslo har mange fine selskapskjoler Du kan også se på nett, agape-brud.no tror jeg nettsiden er
Kvist Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2011 Agape i Oslo har mange fine selskapskjoler Så rart, for jeg prøvde flere kjoler hos Agape Fredrikstad i dag, og ingen av dem var det minste fine. Eneste stedet jeg bare fant fæle kjoler faktisk... Hvis man ikke er 15 år, noenogførti kg og skal på skoleball da
frkharepus Skrevet 10. januar 2011 #4 Skrevet 10. januar 2011 Tina Ritzi har mange fine kjoler, men litt usikker på prisnivået. Du kan jo ta en titt her: tinaritzi.wordpress.com/
Kvist Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2011 Tina Ritzi har mange fine kjoler, men litt usikker på prisnivået. Du kan jo ta en titt her: tinaritzi.wordpress.com/ Se der ja Takk, ser ut som om det blir oslotur på meg da.
Varsio Skrevet 11. januar 2011 #6 Skrevet 11. januar 2011 Så rart, for jeg prøvde flere kjoler hos Agape Fredrikstad i dag, og ingen av dem var det minste fine. Eneste stedet jeg bare fant fæle kjoler faktisk... Hvis man ikke er 15 år, noenogførti kg og skal på skoleball da Hehe, jeg fant iallefall mange jeg syns var fine der;) Men du får ha lykke til på jakten:)
student21 Skrevet 11. januar 2011 #7 Skrevet 11. januar 2011 Min kusine har nettopp fått sin forloverkjole som hun bestilte på nett fra Kina.. Har flere andre venniner som har gjort dette, og alle er strålende fornøyde. Du finner mange ulike kjoler på sidene deres eller du kan legge inn "spesial-bestilling" med dine egne ønsker om hvordan kjolen skal være (da jeg selv ser på dette som litt risky..). Ellers sender du bare mål av deg selv, og kjolen er ventet i posten 4-6 uker. Her kan en få seg utrolig flotte kjoler for en veldig liten penge.. Tror kusina mi betalte 600-700 kroner for sin ink. frakt.. Har selv vært litt halvskeptisk til å bestille over nettet i og med at det alltid er en fare for feil størrelse osv. Men i og med at det er så billig er det faktisk verdt å satse på. Linken til den mest brukte etter som jeg har hørt blant mitt nettverk er : http://www.dhgate.com/wholesale/wedding-apparel-accessories/dcp.html#ohp2a-lc-1-7 Lykke til med kjole og forlover"jobben"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå