Gjest ts Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 Jeg har alltid fått høre at jeg er vakker. Jeg føler meg ikke akkurat vekker, men pener jeg. Jeg er snill og morsom og smart og får lett venner, folk hjelper meg gjerne og er snille mot meg. Men jeg er nok litt låst og sjernert. Eller, jeg virker nok ikke sjernert. Jeg kan snakke mye, men med en gang jeg liker noen synes jeg det er litt vansklig og velger å underdrive følelsene mine Problemet mitt er at jeg gjerne vil ha mer sex, gjerne en kjereste (her stiller jeg litt større krav). Jeg er ofte kåt. Noen ganger virker det som om de jeg liker seksuelt også liker meg på samme måte, ser på kroppen min, holder blikkkontakt og smiler for lenge, uten å si noe. Men jeg kunne aldri turt å ta kontakt. Men det er bare fremmede på fester eller barer (noen superfå unntak) som ber meg ut eller lignende. Og jeg greier verken å bli opphisset eller glad i noen etter ett møte, så jeg sier alltid nei. Hva skal jeg gjøre? PS: helst ikke begynn å si at jeg egentlig er slem og stygg. Jeg har ikke top selvtilitt fra før av, selv om det kan virke sånn. PPS: jeg er en 19 år gammel jente
Gjest Katten. Skrevet 16. januar 2011 #3 Skrevet 16. januar 2011 Så du er jomfru? Om du liker noen du kjenner, ta dem med på en kopp kaffe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå