Gå til innhold

Puerto Rico

Anbefalte innlegg

Skrevet

Reiser dit om noen dager. Hva kan man gjøre der, hvor skal man spise, hvor vil du ikke anbefale å spise? Shopping?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært der mange ganger, men husker aldri hva de forskjellige attraksjonene, spisestedene og butikkene heter. Men Puerto Rico er en familieplass og det er veldig bra der :) Mye norske og svensker som drar dit. Også er det veldig rolig.

Nå husker jeg ikke hva det heter, men man kan ta buss til to svære shoppingsentrer hvor det ene er å absolutt anbefale og det andre er noe man bør holde seg unna. Så kan man også ta buss til en veldig svær dyrepark, og også et stort badeland :) Alt er verdt å få med seg.

Uff, ble ikke mye hjelp dette her, får bare prøv å søke på nett om navnene kommer opp. Hater navn, det setter seg aldri i hodet!!

Skrevet

takk for svar :) noen flere? :)

Skrevet

dytte opp :)

Skrevet

Nå regner jeg med at du snakker om Grand Canaria. Jeg har vært på Puerto Rico på Grand Canaria.

Mitt inntrykk: Stor ok strand, Ganske ok shoppingsenter med mange butikker og restauranter.

Mye bakker ovenfor sentrum. masete timeshare selgere.

lokalbusser på Grand canaria er greie å farte rundt med. Kan ta bussen fra Puerto Rico til Arquineguin, - Playa del Ingles og videre. Et stykke forbi Maspalomas ligger dyreparken og vannland. Jeg har beøkt dyreparken og den er absolutt verdt å få med seg om man liker slikt. Går egne busser frem og tilbake.

Ellers har man amadores stranden ganske nærme puerto rico og beøsk gjerne puerto mogan, en idyllisk liten by.

Puerto rico er ikke så stor så du finner nok snart ut av ting og tang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...