Gå til innhold

Hva har deres små søte dilla?

Anbefalte innlegg

Gjest pepsimaxpower
Skrevet

jeg lurer litt på hva deres søte små er dilla på, hadde vært morsomt å hørt :)

Mi tulle er hekta på Hello Kitty og det meste med dødnings hoder og ikke minst Kaptein Sabeltann, timmy tid og sauen shaun. Favoritt bamsen er timmy tid. Litt av en kombinasjon. Har just pusset opp rommet hennes og fargene ble jo selvsagt rosa som hoved farge og hvitt tak og hvite lister, plukket ut hello kitty gardiner selvfølgelig selv :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det Drømmehagen som er mest populært - både på TV, som leker og i bøker.

Skrevet

Hello Kitty, Hello Kitty og Hello Kitty, alt som er rosa og ikke minst prinsesser - for prinsessen - 5 år. Poden (4) har lagt sin elsk på Buzz Lightyear, Lynet McQueen har ramlet ned på andreplass og den berømmelige kaptein sabeltann har nå inntatt en svak tredjeprioritet.

Skrevet

Gutten på 4; Spiderman på andre året. I det siste har han fått konkurranse av Ben 10 og Aleksander Rybak. (takk barnehagen!)

Jenta på 6 har ikke hatt noen diller før siste året. Nå går det i Hello Kitty og Littlest pet shop.

Skrevet

Minstejenta på 7; Tegning/maling, klassisk musikk, prinsesser, pet shop toys (heter det ikke det?), hunder og katter, pluss hamsteren sin.

Størstejenta på 12; bøker, twilight (særlig edward og jacob), vampyrer generelt, harry potter, topgear-programmet, ringenes herre-bøkene.....

Skrevet

Her har lillemor på 16 månedere dilla på giraffer for tida. Skal bare lese bøker med "chaff" i, og både hester og giraffer er giraffer. Klarer ikke å få henne til å innse at hester ikke er giraffer :ler:

Skrevet

her går det i spiderman,ben10,lynet og litt buzz.. For både jenta og gutten min ;)

Skrevet

Gutten min på 2,5år er hekta på toy story filmene, helten er da Buzz lightyear.

Eller så er Kaptein Sabeltann og postmann Pat på en god 2 og 3 plass.

Skrevet

Min søte lille har dilla på tyggebein, tørrfor, griseører og kos. Ellers er hun såpass kvalitetsbevisst at hun i det siste har fodetrukket den ulovlige sofaen fremfor kurven.

Sorry, Kunne ikke dy meg!:fnise:

Skrevet

Min treåring elsker Dora the Explorer og Hello Kitty. Dora synes jeg er greit, men HK er noe skikkelig fjas.

Skrevet

Vår lille på 2,5 har ikke sett Cars-filmen eller ToyStory eller noen av disse, han ser barne-TV han, og er fornøyd med det. Føler vi nesten ikke "følger med i tiden" siden han ikke kjenner til disse omtrent. Ikke det at det plager meg, synes det er helt greit om han bikker 3år før han blir så opptatt av alt dette.

Nuvel, han er veldig glad i Fantorangen, Timmy Tid og var veldig opptatt av Drømmehagen. Drømmehagen er nok slått av Timmy nå :)

Skrevet

Pokemon, ingenting over eller ved siden for min 7 åring.

Skrevet

Drømmehagen. Dåmme dåmme dæsti bø hinka inka. Det betyr at hun vil se på/synge om drømmehagen, hoppsi deisi og hinkel pinkel. Jeg syns forøvrig det programmet er helt sjukt og kan ikke fatte at hun digger det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...