Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 er det noen måte å få enten gutt eller jente på? jeg vet ikke om det er en myte eller ikke, men har hørt at om man er kald for man gutt og er man varm får man jente eller omvendt(under samleie altså) noen som tror på dette? eller noen som har andre ting for å få et av kjønna? (har virkelig ikke lyst på jente skjønner dere)
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2011 #2 Skrevet 10. januar 2011 Jeg er revnende likegyldig til om jeg får gutt eller jente, så lenge barnet er friskt Klisjé, men sant! Jeg aner ikke om dette funker eller ikke, men noen rådene jeg har hørt er som følger: - dersom du vil ha gutt bør du prøve å trefffe eggløsning mest mulig. Jentesædceller lever lengre i livmoren visstnok, slik at har du samleie 2 dager før EL er det større sjans for jente, har du samleie akkurat på EL er det større sjans for gutt fordi disse sædcellene er raskere men lever kortere (hvor mye sjansen evt øker aner jeg ikke). - hyppigere samleier skal visstnok også øke sjansen for gutt (fant ikke noen forklaring på hvorfor Ellers er det sånne gamle kjerringråd som jeg ikke har noen tro på i det hele tatt, for eksempel om sengen er vendt mot nord får man gutt... Men det tror jeg i allefall du skal ta med en klype salt Kan jeg spørre hvorfor du så gjerne vil ha en gutt? Har du jente fra før?
Gjest Annaires Skrevet 11. januar 2011 #3 Skrevet 11. januar 2011 (har virkelig ikke lyst på jente skjønner dere) Da er vel det sikreste kortet å ikke prøve å få barn, så risikerer du hvertfall ikke å få en uønsket jente. 1
Gjest BettyBoop28 Skrevet 11. januar 2011 #4 Skrevet 11. januar 2011 er det noen måte å få enten gutt eller jente på? jeg vet ikke om det er en myte eller ikke, men har hørt at om man er kald for man gutt og er man varm får man jente eller omvendt(under samleie altså) noen som tror på dette? eller noen som har andre ting for å få et av kjønna? (har virkelig ikke lyst på jente skjønner dere) Vet du hva det der tror jeg er høyst tilfeldig. Hva pokker skulle varme å kulde ha med saken å gjøre?
Gjest Krizzy Skrevet 11. januar 2011 #5 Skrevet 11. januar 2011 Da er vel det sikreste kortet å ikke prøve å få barn, så risikerer du hvertfall ikke å få en uønsket jente. Signerer!
Envy Skrevet 11. januar 2011 #6 Skrevet 11. januar 2011 Jeg, som har ønsket meg barn i mange år føler meg nesten litt støtt av dette innlegget. Folk som TS fortjener ikke å få barn, hvis man skal gå rundt å ha så store preferanser til kjønn at man rett ut mener at det ene kjønnet er uønsket. Hvis jeg bare kunne fått et barn hadde jeg vært overlykkelig jeg, uansett om det er jente eller gutt.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 11. januar 2011 #7 Skrevet 11. januar 2011 Jeg, som har ønsket meg barn i mange år føler meg nesten litt støtt av dette innlegget. Folk som TS fortjener ikke å få barn, hvis man skal gå rundt å ha så store preferanser til kjønn at man rett ut mener at det ene kjønnet er uønsket. Hvis jeg bare kunne fått et barn hadde jeg vært overlykkelig jeg, uansett om det er jente eller gutt. Ja enig. Tenker med gru om ts får en jente når det er så uønsket. Stakkars unge. Håper hun ombestemmer seg da om preferansen håper jeg da
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2011 #8 Skrevet 11. januar 2011 er det noen måte å få enten gutt eller jente på? jeg vet ikke om det er en myte eller ikke, men har hørt at om man er kald for man gutt og er man varm får man jente eller omvendt(under samleie altså) noen som tror på dette? eller noen som har andre ting for å få et av kjønna? (har virkelig ikke lyst på jente skjønner dere) Mennesker som deg fortjener å bli barnøløse med den innstillingen. 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2011 #9 Skrevet 12. januar 2011 Det har vel ikke noe å si om man får jente eller gutt så lenge barnet er friskt?? Klart man kan jo prøve disse "rådene" og se om de stemmer - men jeg tror det er tilfeldig uansett jeg. Mannen er den som tilfører de arvestoffene som avgjør om det blir gutt eller jente - og enkelte menn er disponert for kun å lage det ene eller det andre.
Nuith Skrevet 12. januar 2011 #10 Skrevet 12. januar 2011 Trikset med at varmt gir gutt / kaldt gir jente eller omvendt er strålende det, hvilken kombinasjon som fungerer kommer helt an på hva slags reptil du er. Så om du bare kan fortelle oss hvilken art du er, så kan jeg spesifisere nærmere hvilken temperatur du bør ligge på for å få en gutt 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå