Gå til innhold

SEX VIKTIG?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Er ikke spesiellt interessert i sex, vet ikke hvorfor, men det interesserer meg bare ikke. Dette til samboers store fortvilelse, men han er jo bare nødt til å leve med det... :wink:

For meg er ikke sex viktig i det hele tatt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må nok innrømme at for meg er sex en veldig viktig del av forholdet. Sier ikke at det er den eneste viktige delen, men den er VIKTIG.

Kan klare meg leeenge uten sex utenfor forhold, men jeg hadde fått store problemer om jeg skulle ligget ved siden av en mann jeg var glad i, natt etter natt etter natt uten sex.

For egen del hadde jeg nok ikke holdt ut i et forhold uten sex (litt opp og ned må man jo regne med, men ikke langvarig tørke), men jeg tror heller ikke hadde blitt noe langvarig forhold om det BARE var basert på sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Jeg mener sex er svært viktig i et forhold, det er noe av "limet" som holder de to sammen. Det bidrar til kjærlighet, intimitet, felles hemmeligheter, gode følelser og at forelskelsen blir tatt vare på.

Men lysten kan svinge i perioder, og det er helt normalt. Og ulike personer kan ha grunnleggende ulike "behov".

Pleier å ordne seg da, hvis man snakker om det! :D Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid lurt på om dårlig samliv gir dårlig sexliv, eller om det er omvendt.

Etter å ha hatt det dårlig på hjemmefronten lenge, fikk jeg et råd om at intimitet kunne bedre alle aspektene i forholdet. Så jeg gikk hjem til gubben, fast bestemt på at "nå skal vi pule". Så gjorde vi det. Det ble en traurig episode, men den ga meg en sterk visshet om at jeg IKKE kunne fortsette å være sammen med han. (Det kan kanskje kalles medlidenhetssex det vi hadde...)

Så nå mener jeg at god sex er alfa og omega i et forhold. (Men henger vel nært sammen med hvordan andre ting fungerer.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Viktig, ja :Nikke:

Det er ikke tilstrekkelig med et godt sexliv, men det er helt klart nødvendig. Limet som binder kjærester sammen! Sex gir meg bekreftelse og overskudd, og jeg blir fort usikker og frustrert ved lang tids tørke.

Men jeg er ikke tilhenger av å stikke så fort det ikke er 100%. Men dersom det er helt dødt og ikke lar seg gjenopplive, så bør man kanskje revurdere. Jeg innledet engang et forhold som overhodet ikke funket på det seksuelle plan. Det var en søt og hyggelig jente, men hun var overhodet ikke interessert i noe særlig intimitet. Lite klining, lite kos og ingen sex. Toppen ble nådd da hun skjønte at jeg var frustrert og sa noe sånt som "Du kan godt få lov til å ligge med meg", med den klare betydningen at dette var en tjeneste hun gjorde meg, og ikke akkurat kom til å gjenta seg for ofte. Jippi. Det gikk ikke så mye lenger, det forholdet der nei ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex er veldig viktig for meg og jeg kunne aldri ha innledet et varig forhold til noen om det ikke fungerer mellom oss seksuelt, MEN om det skulle dukke opp noen problemer om noen år så klarer vi sikkert å takle det... Varig stopp av seksen... det fins jo alternativer til samleie ivertfall så jeg er ikke så bekymret for det. Det viktigste er jo nærheten og intimiteten. Føler meg aldri nærmere mannen min enn når jeg ligger i armkroken etterpå og hiver etter pusten :D

Et samliv går opp og ned seksuelt også, men jeg mener at et godt seksliv er lim og anti-friksjonsmiddel i forholdet. Vet da med meg selv at jeg er mye gladere og romsligere om jeg har "fått meg noe" med jevne mellomrom enn når jeg er frustrert... :oops:

Konklusjon: Sex er essensielt!

Suz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...