Wombat Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 Jeg skypet med en av de engelske vennene mine idag, og skulle til å si at jeg snart måtte hive meg på sparken for å rekke butikken... - men der stoppet jeg opp. Jeg kom ikke på et eneste ord som kunne beskrive hva fartøyet mitt het på engelsk, og da jeg googlet fram et bilde og viste fram så sa han bare; "Why on earth did anyone make a chair with skies on em?" Så, noen ideer? Selv har jeg mistet troen på menneskeheten idag, for selv ikke wikipedia hadde en artikkel om sparkstøtten
pantertante Skrevet 10. januar 2011 #2 Skrevet 10. januar 2011 Vet ikke hva det heter på engelsk, men søk på sparkstøtting istedet. Det er det det heter og da får du treff på wikipedia. 1
lilleGrethe Skrevet 16. januar 2011 #4 Skrevet 16. januar 2011 Jeg trodde ikke det fantes et navn på det - har bare vist folk bilde når jeg har prøvd å forklare det. Kicksled funker jo bra, men jeg vil tippe at det ikke ville hjulpet å si det til en engelskmann - produktet finnes rett og slett ikke, så man må jo frem bilde uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå