AnonymBruker Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 Hei. Jeg er en tenåringer som er litt intressert i å prøve nakenstranden på Huk, men lurer på om noen har noen erfaringer med hva slags aldersgrupper som er der? Er det noen andre tenåringer eller bare 50-åringer der? Takk for svar;;-D
L. Kennedy Skrevet 10. januar 2011 #2 Skrevet 10. januar 2011 Litt optimistisk å tro at det skal være noe særlig med tenåringer på en nudiststrand. Dvaske 50-åringer derimot.. :happy:
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2011 #3 Skrevet 10. januar 2011 Er alle alderdgrupper der, men få tenåringer. Har vel litt med at de gjerne velger å være litt private i forhold til kropp. La tenåringene prøve seg. Føler de seg ikke komfortable så holder det med en tur.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2011 #4 Skrevet 10. januar 2011 Litt optimistisk å tro at det skal være noe særlig med tenåringer på en nudiststrand. Dvaske 50-åringer derimot.. :happy: Nja. Begynte å gå der da jeg var litt over 20. Ikke særlig dvask da.
Havbris Skrevet 10. januar 2011 #5 Skrevet 10. januar 2011 (endret) slettet Endret 8. mars 2011 av Havbris
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2011 #6 Skrevet 10. januar 2011 Alle aldersgrupper ja - men ikke så mange i den yngre garde. På naturiststranda på Kalvøya har jeg sett en del yngre mennesker - men det er et par år siden jeg var der sist da! Takker alle for svar. Men hvor er egentlig Kalvøya? Er det nærme Oslo?
Havbris Skrevet 10. januar 2011 #7 Skrevet 10. januar 2011 Takker alle for svar. Men hvor er egentlig Kalvøya? Er det nærme Oslo? Kalvøya ligger rett utenfor Sandvika i Bærum.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2011 #8 Skrevet 10. januar 2011 Kalvøya ligger rett utenfor Sandvika i Bærum. Bor i Oslo. Kommer man seg til Kalvøya med buss etc.?
Havbris Skrevet 10. januar 2011 #9 Skrevet 10. januar 2011 (endret) Bor i Oslo. Kommer man seg til Kalvøya med buss etc.? Buss og lokaltog til Sandvika. Endret 10. januar 2011 av Havbris
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2011 #10 Skrevet 10. januar 2011 Du som lurer på hvordan du kommer deg til Kalvøya: du får ringe Trafikanten på 177. Du som lurer på aldersgrupper på Huk: Det er voksne mennesker i alderen 18-70 der. Folk som oppfører seg uanstendig, stirrer eller oppfører seg merkelig blir utvist/snakket til/bortvist/meldt til politiet. De aller, aller fleste besøkende strandgjester på Huk er normale, oppegående og forholdsvis ressurssterke mennesker, som gjerne vil være nakne sammen. Det er ikke til å stikke under en stol at mange av de voksne menneskene avtaler senere treff, fordi de kommer i høflig prat på Huk. Intetn gale i det! En dannet form for senere sextreff ;-) Det er få tenåringer der, fordi de er så usikre på seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå