Gå til innhold

Huk naturiststrand - få unge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er en tenåringer som er litt intressert i å prøve nakenstranden på Huk, men lurer på om noen har noen erfaringer med hva slags aldersgrupper som er der? Er det noen andre tenåringer eller bare 50-åringer der?

Takk for svar;;-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt optimistisk å tro at det skal være noe særlig med tenåringer på en nudiststrand. Dvaske 50-åringer derimot.. :happy:

Skrevet

Er alle alderdgrupper der, men få tenåringer. Har vel litt med at de gjerne velger å være litt private i forhold til kropp.

La tenåringene prøve seg. Føler de seg ikke komfortable så holder det med en tur.

Skrevet

Litt optimistisk å tro at det skal være noe særlig med tenåringer på en nudiststrand. Dvaske 50-åringer derimot.. :happy:

Nja.

Begynte å gå der da jeg var litt over 20. Ikke særlig dvask da. :)

Skrevet (endret)

slettet

Endret av Havbris
Skrevet

Alle aldersgrupper ja - men ikke så mange i den yngre garde. På naturiststranda på Kalvøya har jeg sett en del yngre mennesker - men det er et par år siden jeg var der sist da!

Takker alle for svar.

Men hvor er egentlig Kalvøya? Er det nærme Oslo?

Skrevet

Takker alle for svar.

Men hvor er egentlig Kalvøya? Er det nærme Oslo?

Kalvøya ligger rett utenfor Sandvika i Bærum.

Skrevet

Kalvøya ligger rett utenfor Sandvika i Bærum.

Bor i Oslo. Kommer man seg til Kalvøya med buss etc.?

Skrevet (endret)

Bor i Oslo. Kommer man seg til Kalvøya med buss etc.?

Buss og lokaltog til Sandvika.

Endret av Havbris
Skrevet

Du som lurer på hvordan du kommer deg til Kalvøya:

du får ringe Trafikanten på 177.

Du som lurer på aldersgrupper på Huk:

Det er voksne mennesker i alderen 18-70 der.

Folk som oppfører seg uanstendig, stirrer eller oppfører seg merkelig blir utvist/snakket til/bortvist/meldt til politiet.

De aller, aller fleste besøkende strandgjester på Huk er normale, oppegående og forholdsvis ressurssterke mennesker, som gjerne vil være nakne sammen.

Det er ikke til å stikke under en stol at mange av de voksne menneskene avtaler senere treff, fordi de kommer i høflig prat på Huk. Intetn gale i det! En dannet form for senere sextreff ;-)

Det er få tenåringer der, fordi de er så usikre på seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...