Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler for å rydde opp i den enormt lange veggen min på profilsiden på Facebook. Er det en enkelere og raskere måte å slette alt av statuser og ting som folk har postet på veggen enn f.eks å slette hver enkelt innlegg??

En slett-alt-på-veggen-knapp hadde vært svært så kjærkommen i dag ;)

Takker for tips om noen der ute har peilig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trur det bare går an å slette eit og eit innlegg dessverre, har ikkje sett noen "slett-alt" knapp noen steder :)

Skrevet

Det sies at hvis man deaktiverer kontoen så er veggen "ren" når man aktiverer kontoen igjen etter en stund (en dag, en uke -jeg aner ikke)

Bortsett fra det så vet jeg at noen har brukt denne løsningen og fått det til å funke -men da må du bruke Firefox som nettlseser.

Har ikke prøvd selv så skriver ikke av egen erfaring altså, bare hørt og sett andre folk på nett sverge til metodene. Men sikker verdt et forsøk hvis det er viktig for deg!

Skrevet

Takk, takk :) Jeg testet ut Imacros i går, men får det ikke helt til :sjenert: Jeg får gjøre et nytt forsøk ;)

• 1 måned senere...
Skrevet

Du må slette ett og ett innlegg. Men etter at jeg hadde sittet i en halv time og gjort dette så orket jeg ikke mer og logget ut,neste dag jeg logget inn var alt borte av seg selv :D

Skrevet

Det stemmer ikke at alle innlegg er borte etter at du har deaktivert kontoen.

Du må nok slette ett og ett innlegg, det måtte jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...