AnonymBruker Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 Hva er forskjellen på de? Er det samme effekt?
litle_my Skrevet 10. januar 2011 #2 Skrevet 10. januar 2011 Hva er forskjellen på de? Er det samme effekt? Ja, det er samme effekt.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2011 #3 Skrevet 10. januar 2011 Jeg fikk de idag siden det var tomt for kapsler. Og mye enklere å bare ha den lille boksen istedenfor den svære med kapslene. Så fint da bruker jeg den fra nå av:)
Wombat Skrevet 10. januar 2011 #4 Skrevet 10. januar 2011 (endret) Jeg har bare brukt kapslene, det er noen år siden men UFF så lite god den rapen er i munnen om du ikke drikker godt etterpå Endret 10. januar 2011 av Wombat
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2011 #5 Skrevet 10. januar 2011 Jeg har bare brukt kapslene, det er noen år siden men UFF så lite god den rapen er i munnen om du ikke drikker godt etterpå hehehe så sant eller hvis kapslen smelter i munnen, æsjjj ekkelt. Jeg har bruukt kapslene, men som jeg skrev så fikk jeg tablettene idag og hun dama sa det var samme efekt som kapslene. Ts
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå