Jejaa Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 Jeg er lei av det og ikke få svar av leger ,vi som har barn med kromosom feil kan ta kontakt med hverandre,Og her er et perfekt sted jeg håper mange tar kontakt,Jeg biter ikke jeg vil ha kontakt klem
Gjest Annaires Skrevet 10. januar 2011 #2 Skrevet 10. januar 2011 Barnet ditt blir ikke tatt fra deg pga hun har kromosomfeil. Hvordan kromosomfeil har hun?
Jejaa Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2011 Barnet ditt blir ikke tatt fra deg pga hun har kromosomfeil. Hvordan kromosomfeil har hun?
Jejaa Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 10. januar 2011 Hun har en sjelden diagnose som heter arnold chari med tilligsvansker ta kontakt da vi bor på øslandet klem ikke langt unna oslo
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2011 #5 Skrevet 10. januar 2011 Hvorfor vil barnevernet ta henne da? Barnevernet kommer ikke og tar unger som har kromosomfeil, så det må være noe annet. Hvis de bare vil tilby en avlastningsfamilie så kan vel det være greit både for deg og ungen? Min venninnes mor var avlastningsfamilie for ei jente, jeg vet ikke hva grunnen var men det så ut til å være en grei ordning.
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2011 #6 Skrevet 10. januar 2011 Hun har en sjelden diagnose som heter arnold chari med tilligsvansker ta kontakt da vi bor på øslandet klem ikke langt unna oslo Arnold Chiari syndrom? Det er utfordrende å ta seg av et barn med handicap, tror du bør se på barneveret som venn og ikke som fiende. Det viktigste for både deg og barnet er jo at hun/han får en bra oppvekst med all nødvendig hjelp og omsorg, og du selv trenger nok også praktisk hjelp + kunnskap + ikke misnt avlastnig og pusterom:) Lykke til:)
Gjest Airi Skrevet 10. januar 2011 #7 Skrevet 10. januar 2011 Jeg er lei av det og ikke få svar av leger ,vi som har barn med kromosom feil kan ta kontakt med hverandre,Og her er et perfekt sted jeg håper mange tar kontakt,Jeg biter ikke jeg vil ha kontakt klem Barnevernet skal ikke ta henne fra deg, de skal samarbeide med deg om å få dekket behovene hennes. Jeg kan skjønne at det er skremmende å slippe dem innpå, og at det i en del tilfeller ikke alltid gjør ting bedre å blande inn barnevernet, men i dette tilfellet synes jeg du skal se dem som en støttespiller og ressurs. Dette er hardt arbeid når man er alene om det.
Tule Skrevet 11. januar 2011 #8 Skrevet 11. januar 2011 hei jeg kjener ike sa mye til diagnosen det er klart at di skal vere der for og hjelpe, men noen ganger motarbeierd jelpeaparatet hverandre i steden for og samarbeide vi sa jo det i saken på nrk om jenta med asperger som ble tatt fra foreldrene, det er fagfolk som har reagert på det jeg kjener til en som vurderer og skrive en komentar i en av di støre avisene jeg skal prove og lese lit mer om diagnosen du bor samarbeide men det kan vere lurt og fa tak i en advokat sa du ser va du har ret til, noen komuner prover og vri seg unna og jeg har sel en diagnose asperger syndrom og jeg er med i en støteforening der og jeg kjener til en del historier om vordan foreldre er blit behandlet, det kan vere lurt er det noen forening for diagnosen hilsen
Gjest Bizzy Skrevet 11. januar 2011 #9 Skrevet 11. januar 2011 Hei. Jeg vil anbefale deg å gå inn på Foreldrehjelpen og melde deg inn der. Det er ett nettsted for oss foreldre som har barn med spesielle behov. Her er det mye hjelp og støtte fra andre i tilsvarende situasjoner.
Gjest Bond Skrevet 11. januar 2011 #10 Skrevet 11. januar 2011 Tråden ryddet for kontaktannonse og e-post Bond, mod
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2011 #11 Skrevet 11. januar 2011 jeg har sel en diagnose asperger syndrom med en slik diagnose er det vel desto større grunn til å anta at du trenger ekstra hjelp for å ta deg av barnet ditt..
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2011 #13 Skrevet 12. januar 2011 Har du vært i kontakt med frambu? Hvis ikke, bør du gjøre det! www.frambu.no
Tule Skrevet 12. januar 2011 #14 Skrevet 12. januar 2011 hei er har du en link til barnevernsadvokaten noder kan du fine noe informasjon om vilke retigheter du har hilsen
SmallTalk Skrevet 12. januar 2011 #15 Skrevet 12. januar 2011 Har du vært i kontakt med frambu? Hvis ikke, bør du gjøre det! www.frambu.no Frambu er stedet å starte, ja. Er det noen her i landet som kan noe om denne diagnosen så er det dem. Jeg fant derimot ikke denne diagnosen på hjemmesiden deres, da. :klø:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå