AnonymBruker Skrevet 11. januar 2011 #21 Skrevet 11. januar 2011 Jeg er en "size queen". Jeg sa ikke at de ikke finnes.
Gjest QueenB Skrevet 11. januar 2011 #22 Skrevet 11. januar 2011 Jeg sa ikke at de ikke finnes. Hold kjeft da. Du snakker om noe du ikke vet noenting om. Det er nok av kvinner som sliter med dårlig utrustede mannfolk. (Sorry for hissig tone, men er så frustrert over å aldri bli tilfredsstilt..) 1
Stefan Skrevet 11. januar 2011 #23 Skrevet 11. januar 2011 Hold kjeft da. Du snakker om noe du ikke vet noenting om. Det er nok av kvinner som sliter med dårlig utrustede mannfolk. (Sorry for hissig tone, men er så frustrert over å aldri bli tilfredsstilt..) Herre... hva med å ta ansvar selv?
Gjest QueenB Skrevet 11. januar 2011 #24 Skrevet 11. januar 2011 Herre... hva med å ta ansvar selv? Er det for mye å forlange å bli fylt opp av en stor og deilig pikk? Ikke av en fyrstikk som man ikke kjenner er inne engang, 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2011 #25 Skrevet 11. januar 2011 (endret) Hold kjeft da. Du snakker om noe du ikke vet noenting om. Det er nok av kvinner som sliter med dårlig utrustede mannfolk. (Sorry for hissig tone, men er så frustrert over å aldri bli tilfredsstilt..) Hold kjeft faktisk. Er det så ille at jeg sier jeg vet de finnes, men jeg ikke kjenner noen som har innrømmet noe slikt? Endret 11. januar 2011 av Bond
Stefan Skrevet 11. januar 2011 #26 Skrevet 11. januar 2011 Er det for mye å forlange å bli fylt opp av en stor og deilig pikk? Ikke av en fyrstikk som man ikke kjenner er inne engang, Nei, og det er godt du roper høyt om det, for da er det bare for alle oss andre som tenner på personlighet å styre unna.
Rights Skrevet 11. januar 2011 #27 Skrevet 11. januar 2011 En velkjent løsning på liten pikk problemet, det er å se på den i et forstørrelses glass! For da blir "liten" fort "stor", iallefall visuelt sett 1
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2011 #28 Skrevet 11. januar 2011 Jeg ville nok valgt et ONS med Eva Mendes i stedet for Sandra Lyng Haug selv om Sandra har større pupper. Men dette er jo forskjellig fra person til person. TS liker store pikker, det har hun lov til. Dette innlegget var ikke for å henge ut noen!!!
Gjest Bond Skrevet 11. januar 2011 #29 Skrevet 11. januar 2011 Tråden ryddet for avsporinger Bond, mod
Gjest HunterLady Skrevet 12. januar 2011 #30 Skrevet 12. januar 2011 Det det er så vanlig som det går an å bli.. 1
Gjest grete Skrevet 15. januar 2011 #31 Skrevet 15. januar 2011 Store pikker er mest for de unge jentene da. Husker for noen år siden, så kappsprang vi etter gutta med rykte for å ha store. Tok bilder av dem, og sammenlignet og skrøt. Når vi prøvet de, var da en vanlig 15 cm mye bedre. Lettere å få ned i halsen, inn i rumpa, og grei nok ellers også. Mer gøy å ha Golf, hvis du har prøvet lukeparkering med Ferrari. Det er ikke gøy.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2011 #32 Skrevet 15. januar 2011 Hold kjeft da. Du snakker om noe du ikke vet noenting om. Det er nok av kvinner som sliter med dårlig utrustede mannfolk. (Sorry for hissig tone, men er så frustrert over å aldri bli tilfredsstilt..) Dette er vel å snu alt på hodet? At en kvinne har et snevert behov, kan vel neppe skyldes han? Hvis stor kuk er enenste måte å få orgasme på, så er det vitterlig kvinnens problem og noe hun selv må løse ved at hun velger sin partner ut fra sine preferanser. Det kan umulig være et problem for de aller fleste menn at de er helt normale. At du må ha stor kuk for å komme, er ditt problem som du eier og som du må løse. Det er helt håpløst hvis du mener at det er noe galt med de aller fleste menn. Du er ikke normen. Du er avviket. Du må tilpasse deg. Å gå rundt å være frustrert over hvordan de fleste menns fysikk faktisk er, er rimelig tåpelig. Og du får ta ansvar for egen nytelse du også, som alle andre. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå