Gjest Carleigh-Ann Skrevet 16. januar 2011 #21 Del Skrevet 16. januar 2011 Så spennende! TS er kjempemodig hvis du gir han nr ditt Keep us posted! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2011 #22 Del Skrevet 16. januar 2011 TS her:) Har ikke sett han på butikken siden sist gang jeg skrev her, enda jeg reiser på butikken daglig, og noen dager reiser jeg to ganger på samme dag. hehe. Men er stor handling i morgen så får se om han jobber kveld da;) Om han jobber i morgen skal jeg gi han nr mitt. Har faktisk skrevet nr mitt på en lapp som ligger i lommeboken! :D Men jeg er flink til å feige ut... Men skal prøve å ikke skuffe dere haha 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2011 #23 Del Skrevet 16. januar 2011 Nei det er ikke normalt. Eneste gangen jeg gjør det er med veldig gammle mennesker eller folk i rullestol som sliter med å få ting av båndet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2011 #24 Del Skrevet 17. januar 2011 TS her. I dag virket han ikke blid eller noe, så jeg pakket selv og var hyggelig, men han var liksom kje tilbake, så ingen nummer på han :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2011 #25 Del Skrevet 17. januar 2011 Kanskje han ikke tror du er interessert i han siden han har flørtet med deg uten å få så mye tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hikke Skrevet 17. januar 2011 #26 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Jeg hadde aldri pakket varene dine visst jeg ikke var interressert!! Kanskje du bare skal gi ham nummeret, og så skal du se at han begynner å pakke for deg igjen. om ikke mer enn det Endret 17. januar 2011 av hikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2011 #27 Del Skrevet 18. januar 2011 ts hehe. har da små flørta litt tilbake jeg er bare ikke vant til å bli flørta med offentlig og flørte offentlig. Takk for tipset, da skal jeg gjøre det alikavel da Kan hende han ringer og kommer på besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2011 #28 Del Skrevet 18. januar 2011 Vært i butikken i dag da? vi begynner å følge nøye med på hva som skjer her nå skjønner du huske på å oppdatere oss om det skjer noe spennende da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2011 #29 Del Skrevet 18. januar 2011 Nei har ikke det Hehe. Er syk så holder meg innendørs Kanskje jeg skal ringe butikken å spørre om matvarer hjem (mange butikker kjører jo matvarene hjem til gamlefolk og tar orderen over tlf, så da burde jeg også få lov :D ) Så kan jeg spørre om han gutten kan komme^^ haha. Må på butikken i morgen, men tviler på at jeg tør å gå til rema 1000 for ser jo ut som et troll når jeg er syk helt rød rundt nesa, snufser, og hoster... ikke akkurat et bra sjekketriks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rihay Skrevet 19. januar 2011 #30 Del Skrevet 19. januar 2011 Så gøy! her skal jeg holde meg oppdatert, lykke til!! Gi han nr ditt Vær vågal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 19. januar 2011 #31 Del Skrevet 19. januar 2011 Håhåi, interesting! I min single periode var det et par kassedamer som flørtet med meg - og jeg tilbake. Endte opp med noen fantastiske omganger i senga, så jeg ønsker deg lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
student21 Skrevet 20. januar 2011 #32 Del Skrevet 20. januar 2011 Oi oi oi, herlig! Dette hørtes kjempe spennende ut! Du får ha god bedring TS, heier på deg så snart formen er god igjen! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quasis Skrevet 20. januar 2011 #33 Del Skrevet 20. januar 2011 Gøy tråd å følge med i. Håper du får gitt han nr ditt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2011 #34 Del Skrevet 22. januar 2011 Trodde det var vanlig jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #35 Del Skrevet 23. januar 2011 Trodde det var vanlig jeg.. Der tok du feil. Er da ingen ungefolk som pakker handleposene til andre ungefolk i butikker flere ganger, og kun til en person? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2011 #36 Del Skrevet 27. januar 2011 Tja, på Rema 1000 her i byen har jeg opplevd flere ganger at kassepersonalet har pakket i pose for meg hvis jeg ikke handler så mye. Samme som de gjør på Narvesen. Hvis jeg derimot er på storhandel, eller det er lang kø, gjør de det ikke. Men jeg har bare opplevd det på Rema, ikke de andre butikkene. Koselig med litt ekstra service, får mer lyst til å handle der da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå