Gå til innhold

Butikk ansatt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jente på 20 år her. Det jobber en kjempe flott fyr på Rema 1000 her jeg bor, og hver gang han sitter i kassa går jeg som oftest til han. Og han pakker posene mine for meg, hver gang, selv om det er kunder bak eller ikke. Har ikke lagt merke til at han eller andre ansatte pakker for andre?? Er det normalt, egentlig ? Han smiler og snakker mye med meg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg jobber i matbutikk, og det hender jeg pakker for kundene om det er stor kø, eller de er litt eldre. Da går det ofte litt fortere.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, seriøst. Og jeg er jo helt oppegående liksom :P

Hehe. Han gjør det jo selv om det bare er jeg som står i kø eller om det er masse folk. Skal prøve å legge merke til om han gjør det for de bak meg også :fnise: Eller ta med ei venninne å sende ho inn mens jeg er i bilen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fr21_5ffdsa

Hehe. Heldig du. :jepp: Siden du synes han virker flott, så ville jeg gitt ham telefonnummeret neste gang du så han jeg :yvonne::popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller så tror han du er kjempegammel! :skratte:

Neida, hadde tatt det som en veldig fin gest av ham! :) Kunne jo funnet ut hvem han er? Peptalke litt i kassa og sånt.. hihi.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å helle kaldt vann i blodet på deg, men jeg (mann) har opplevd nøyaktig det samme med smilende kvinnelige butikkansatte uten at det lå noen flørt i akkurat det. De spurte tross alt ikke etter mobilnummeret mitt eller noe. Fra det slutter jeg at de nok bare ønsket å yte god service! Sjansen er nok stor for at han der synes du virker hyggelig og "betaler" da tilbake med god service.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS Her:)

Var på rema idag også jeg, enda jeg ikke trengte noe egentlig =) Så klart jobbet fyren.. Han jobbet ikke tidligre i dag, så jeg var faktisk på butikken to ganger, en gang kl 10, og engang kl 16:) Klokken 16 var han i kassa, og jeg oppførte meg normalt, og hadde kjøpt meg en Solo, kjeks, potetgull og gullerøtter, han spurte om jeg hadde kosekveld i dag, og jeg sa jo at jeg måtte ha noe å gjøre om kveldene, så lo han litt og sa jeg skulle kose meg, og han puttet det i posen og smilte og sa hadet, jeg gikk sakte ut, og snudde meg å "rotet i veska" for å titte, men ho jenta som sto bak meg (litt eldre enn meg vil jeg tro) pakket han ikke varene for.

Jeg er litt nyskjerrig på han :P Hehe. Syns det er litt kos å bli "skjemma bort" av han om dere skjønner ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her.

Jeg er jo ikke interessert i en gutt jeg ikke kjenner, men han er pen ja! Og virker kjempe hyggelig. :)

Men syns det er veldig rart at han pakker for meg, men ikke for andre, og at ingen(?) andre blir pakket for.. Føler meg smigret og deppa, kanskje han gjør det fordi han syns syndt på meg :P

Jeg har hvertfall blitt stamkunde hos rema 1000 :P Så får man se videre om han er interessert, eller ei :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gi ham nummeret ditt neste gang, på en lapp! Det hadde vært spenstig§ :romeo:

Så flaut. Tenk om han har dame :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva så? Sålenge hun ikke vet noe om det har hun ikke gjort noe galt.. Og om han har det, aå tror jeg ikke han får noe dårlig inntrykk, det er forfriskende med damer som tar initiativet!

En erfaring rikere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gi ham nummeret ditt neste gang, på en lapp! Det hadde vært spenstig§ :romeo:

skriv nummeret ditt på en lapp og gi den sammen med en pengelapp når du betaler ;)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skriv nummeret ditt på en lapp og gi den sammen med en pengelapp når du betaler ;)

skal se om jeg tør ;) hehe.

men det er en konsert her jeg bor om ikke alt for lenge, er det teit å spørre om han skal dit, eller spørre om det pleier å være bra liv der, f.eks? kanskje han spør om jeg vil være med han :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal se om jeg tør ;) hehe.

men det er en konsert her jeg bor om ikke alt for lenge, er det teit å spørre om han skal dit, eller spørre om det pleier å være bra liv der, f.eks? kanskje han spør om jeg vil være med han :D

En profesjonell ansatt ber ikke kunder på date i arbeidstiden. ;)

Men du kan jo fint spør om han skal på konserten, og dersom han skal, kan du jo spør om du kanskje kan "henge med", siden du ikke har vært på det før. Evt gi ham nummeret ditt og bare si at "du kan jo gi lyd fra deg om du skal, hadde vært hyggelig å møttes." :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...