AnonymBruker Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 Når jeg skal svelge spermet til samboeren kaster jeg bestandig opp. Har aldri klart å svelge sperm eller få det i munnen, uansett hvem det er sitt. Er det flere som har det sånn, eller vet om noen tips? Har veldig lyst til å svelge for hans del, og de gangene jeg prøver spyr jeg enten på han eller må løpe på do!
Gjest Eurodice Skrevet 10. januar 2011 #2 Skrevet 10. januar 2011 (endret) Når jeg skal svelge spermet til samboeren kaster jeg bestandig opp. Har aldri klart å svelge sperm eller få det i munnen, uansett hvem det er sitt. Er det flere som har det sånn, eller vet om noen tips? Har veldig lyst til å svelge for hans del, og de gangene jeg prøver spyr jeg enten på han eller må løpe på do! Jeg går utifra at du er ung. Hvis det kan være til noen trøst for deg, kan jeg fortelle at det å svelge sæd, eller i det hele tatt få det i munnen, byr meg så aldeles imot, så det har jeg aldri gjort. Det gir jeg klar beskjed om i de tilfellene det blir aktuelt. Man skal ikke pine seg til å gjøre ting for partnerens del, når man som deg kaster opp av det, eller synes det er ubehagelig av andre årsaker. Endret 10. januar 2011 av Belladonna 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2011 #3 Skrevet 10. januar 2011 Prøvd å svelge det rett ned uten å smake på det? Ikke alltid det smaker like fantastisk, så hender jeg må spytte ut, men når jeg svelger passer jeg på å få spruten bak i munnen så det er bare å svelge rett ned, så smaker det ikke så mye og du kjenner ikke konsistensen så godt. Ikke tenk på at det er sperm du svelger om det hjelper, og ha gjerne et glass brus eller vann siden av til å svelge etter med, men la det være halvfullt tilfelle du må spytte ut.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2011 #4 Skrevet 10. januar 2011 Og svelg i flere omganger etterhvert som det kommer, så blir det heller ikke så mye å få unna på en gang... Lykke til 1
Aelita Skrevet 10. januar 2011 #5 Skrevet 10. januar 2011 Når det går så langt som at du brekker deg og til og med kaster opp, da synes jeg faktisk at du skal gi deg på hele greia. Tviler på at partneren din synes det er noe stas å se deg slik heller. Noen liker å suge og svelge, andre greier ikke tanken. Slik er det bare 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2011 #6 Skrevet 10. januar 2011 Er 21 år, så er ikke veldig ung i og med at jeg har hatt sexliv siden jeg var 13 Har prøvd å svelge i store og små mengder, men ingenting går. Typen liker jo at dama svelger det har han sagt så jeg husker det liksom, derfor jeg vil prøve. Vil ikke være dårligere enn de andre jentene. Og han har sagt at vi bare kan prøve helt til det går, så virker jo som om han enda vil
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2011 #7 Skrevet 10. januar 2011 Hva er det du ikke liker ved det? Er det smaken? Hvis han spiser ananas kan det hjelpe på smaken. Sterk mat, løk, hvitløk o.l gjør den verre.. Er det "seig" konsistens hjelper det om han drikker mer vann og holder pungen avkjølt. Begynn å venne deg til å svelge ved å la det gå for ham på deg/seg selv og slikk det opp for så å svelge det, så har du litt mer kontroll kansje. Ellers er det bare å fortsette å øve så går det til slutt
Gjest Eurodice Skrevet 10. januar 2011 #8 Skrevet 10. januar 2011 Er 21 år, så er ikke veldig ung i og med at jeg har hatt sexliv siden jeg var 13 Har prøvd å svelge i store og små mengder, men ingenting går. Typen liker jo at dama svelger det har han sagt så jeg husker det liksom, derfor jeg vil prøve. Vil ikke være dårligere enn de andre jentene. Og han har sagt at vi bare kan prøve helt til det går, så virker jo som om han enda vil Er det viktigere for deg å "ikke være dårligere enn de andre jentene"? Er det viktigere for deg å forsøke gang på gang å svelge sæden, selvom du spyr av det, fordi din partner liker det? Synes du ikke det skulle være like viktig at han respekterer deg, at du ikke klarer dette?
Ego Skrevet 10. januar 2011 #9 Skrevet 10. januar 2011 Om det faktisk får deg til å kaste opp, så ser jeg virkelig ikke poenget med å fortsette. Typen din forstår nok godt om du lar være - iallfall burde han det. Går jo an å bare spytte ut istedenfor.
Sola^ Skrevet 10. januar 2011 #10 Skrevet 10. januar 2011 Kvifor i huleste ønsker du å svelge når det gjer deg dårleg? Slutt med det der....viss mannen er glad i deg så tvinger han deg ikkje til det...
Gjest Airi Skrevet 10. januar 2011 #11 Skrevet 10. januar 2011 Hvorfor vil du svelge når du ikke tåler det? Sex skal man ha på sine egne premisser, man skal ikke måtte gjøre noe man rett og slett blir dårlig av. Er det så viktig for kjæresten din at han vil at du skal kaste opp for at han skal få se deg svelge, synes jeg du bør revurdere hele forholdet.
Havbris Skrevet 10. januar 2011 #12 Skrevet 10. januar 2011 Synes han det er godt å se deg spy på ham da? Det må da være bedre å se deg suge ham uten at seansen avsluttes med spying?
Gjest caramiacaramella Skrevet 11. januar 2011 #13 Skrevet 11. januar 2011 Synes det er helt utrolig at han fortsatt vil at du skal svelge etter at du har kastet opp av aa proeve paa det flere ganger. Jeg ville bre gitt det opp, det er absolutt ingen noedvendighet for et velfungerende sexliv, og du liker det jo aapenbart ikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå