Gå til innhold

hårvekst

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg får hår foran rumpehullet, sånne svarte hår, altså de går fra venusberget også stopper det ved rumpehullet.

er dette vanlig?

hva gjør dere med dem? shaver de? voxer de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er helt vanlig. Noen har rundt hele rumpehullet også.

Jeg barberer bort mine (når jeg gidder, altså ganske skjelden).

Skrevet

Ja, tror da det er vanlig... Mine shaves hvertfall :)

Går vel an å vokse også, men jeg reagerer på det på beina, så siste stedet jeg ville sjangset på å vokse i fht kløe, hehe :P

Skrevet

Helt normalt :)

Skrevet

men hvis dere shaver, kommer det ikke svarte tykke hår tilbake da?

Gjest Raindrops
Skrevet

myte.

Jeg shaver alt av hår nedentil, men jeg har aldri tenkt over hva som befinner seg hvor i rumpeområdet.

Skrevet

Hårene vokser tilbake igjen, selvfølgelig. På leggene har jeg fått mørkere hår nå, men jeg begynte å barbere dem tidlig og det kan like gjerne skyldes at jeg ikke har barnelegger lenger. Resten av håret har ikke forandret seg av at jeg har begynt å barbere meg.

Skrevet

Rart å lese: enda så frigjorte dere gamle traverne er i seksuelle spørsmål her inne, så klarer dere ikke å se på hår som en normal ting, hvilket det faktisk er. Trend-pingler! :jepp:

Skrevet

Rart å lese: enda så frigjorte dere gamle traverne er i seksuelle spørsmål her inne, så klarer dere ikke å se på hår som en normal ting, hvilket det faktisk er. Trend-pingler! :jepp:

Hvilke "gamle travere" er det som ikke ser på hår som en normal ting, om jeg tør spørre?

Er ikke så veldig mange her med et brukernavn knyttet til seg.

Skrevet

Dere som svarer så kjempekult og positivt i omtrent alle tråder som har med seksualitet å gjøre,- uansett tema. ;)

Skrevet

Hvordan får dere til å barberde bort alt håret? Jeg bruker hårfjerningskrem.

Skrevet

jeg tar brasiliansk voks ca hver 6. uke...:)

Skrevet

Dere som svarer så kjempekult og positivt i omtrent alle tråder som har med seksualitet å gjøre,- uansett tema. ;)

Jeg skjønner ikke hva du mener, ingen her har vel gått til angrep på hårvekst?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...