AnonymBruker Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 Jeg fikk en cd fra det som var free record shop, men det stod game stop på plasten. Derfor jeg lurer.
Fluffe Skrevet 10. januar 2011 #2 Skrevet 10. januar 2011 De butikkene jeg har vært på selger bare spill og dvd er.
Gjest Adera Skrevet 10. januar 2011 #3 Skrevet 10. januar 2011 De gangene eg har vært innom så kan eg ikkje huske å ha sett filmer eller cder. Trur det bare er spill, uten at eg er 100% sikker.
LadyStarlight Skrevet 10. januar 2011 #4 Skrevet 10. januar 2011 Jeg vet bare at de selger spill og filmer
Gjest Coarvi Skrevet 10. januar 2011 #5 Skrevet 10. januar 2011 De selger ikke CD-er. Free Record Shop ble kjøpt opp av Gamestop for flere år siden, og solgte da CD-ene til veldig lav pris i en kort periode, før de kvittet seg med resten. Så enten har du fått en CD som ble kjøpt for flere år siden, eller så er det en Gamestop-butikk som ikke har kvittet seg med alle CD-ene (som høres merkelig ut...).
antibac Skrevet 11. april 2011 #6 Skrevet 11. april 2011 De selger ikke CD-er. Free Record Shop ble kjøpt opp av Gamestop for flere år siden, og solgte da CD-ene til veldig lav pris i en kort periode, før de kvittet seg med resten. Så enten har du fått en CD som ble kjøpt for flere år siden, eller så er det en Gamestop-butikk som ikke har kvittet seg med alle CD-ene (som høres merkelig ut...). Det er nok noen som har gitt en CD de har kjøpt for flere år siden. GameStop kvittet seg med alt av musikk fra FRS i 2008.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå