Gå til innhold

Selger gamestop bare spill?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk en cd fra det som var free record shop, men det stod game stop på plasten. Derfor jeg lurer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De butikkene jeg har vært på selger bare spill og dvd er.

Skrevet

De gangene eg har vært innom så kan eg ikkje huske å ha sett filmer eller cder. Trur det bare er spill, uten at eg er 100% sikker.

Skrevet

Jeg vet bare at de selger spill og filmer

Skrevet

De selger ikke CD-er. Free Record Shop ble kjøpt opp av Gamestop for flere år siden, og solgte da CD-ene til veldig lav pris i en kort periode, før de kvittet seg med resten. Så enten har du fått en CD som ble kjøpt for flere år siden, eller så er det en Gamestop-butikk som ikke har kvittet seg med alle CD-ene (som høres merkelig ut...).

• 3 måneder senere...
Skrevet

De selger ikke CD-er. Free Record Shop ble kjøpt opp av Gamestop for flere år siden, og solgte da CD-ene til veldig lav pris i en kort periode, før de kvittet seg med resten. Så enten har du fått en CD som ble kjøpt for flere år siden, eller så er det en Gamestop-butikk som ikke har kvittet seg med alle CD-ene (som høres merkelig ut...).

Det er nok noen som har gitt en CD de har kjøpt for flere år siden. GameStop kvittet seg med alt av musikk fra FRS i 2008.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...