kaprifolen Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 Jeg lurer rett og slett på hva dere syntes var/er vanskeligst i forhold til å planlegge bryllupet deres? Selv syntes jeg det var vanskeligst å få tak i stoff til å sy slør selv, selv om det også løste seg. Å sette opp ønskeliste var enkelt og greit, da var det verre å finne ut hva man skulle sette på den... Man skulle da tro at i våre dager så skulle absolutt alle behov være dekket på nettet, men savnet du noe slik som meg?
Thinkerbelle Skrevet 10. januar 2011 #2 Skrevet 10. januar 2011 Nå er jeg ikke "ferdig planlagt" enda, men frem til nå syns jeg det er utrolig vanskelig å finne fine invitasjoner, syns mange er utrolig tacky.. Ellers syns jeg det er vanskelig å finne fine sko..
MonThe Skrevet 10. januar 2011 #3 Skrevet 10. januar 2011 (endret) Jeg synes å bestemme seg for invitasjoner er vanskelig. Ellers har ting egentlig gått forbausende lett, så langt. Men, er ikke helt ferdig enda da Endret 10. januar 2011 av MonThe
Fluffe Skrevet 10. januar 2011 #4 Skrevet 10. januar 2011 Sammle folk. Alltid noen som har en dårlig unnskyldning
Lyra Skrevet 10. januar 2011 #5 Skrevet 10. januar 2011 Syns nesten alt er vanskelig jeg Er så utrolig dårlig til å ta avgjørelser.... Akkurat nå er det fargetema og hva vi skal ha i koldbordet jeg syns eg vanskelig å finne ut av. Føler mye er gjort når fargene er bestemt, da kan jeg begynne å tenke mer detaljer, som jeg er flinkere til
Anglofil Skrevet 11. januar 2011 #6 Skrevet 11. januar 2011 Finne ut hvem man skulle invitere. Mvh Yvonne
frk_fantasy Skrevet 11. januar 2011 #7 Skrevet 11. januar 2011 Jeg synes også det er vanskelig å finne ut fargetema. Var også vanskelig å ta den store avgjørelsen på kjole, er så utrolig mange fine der ute! Vil egentlig ha 10 stk (altså, ville prøve mer mer og mer), men måtte lande på en.. Og så er det veldig vanskelig å bestemme hvem som får invitasjon, og hvem vi utelater å invitere i bryllupet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå